Wpis z mikrobloga

@Sprus: Samo w sobie tworzenie run było spoko (dużo więcej możliwości niż teraz), #!$%@? były ceny samych run i czas jaki trzeba było poświęcić żeby je wszystkie kupić. Gdyby od początku były za darmo i gracz skupiałby się jedynie na kombinacji tak jak dziś to by było dużo lepiej.
  • Odpowiedz
  • 0
@uytx no właśnie o to chodzi xD trzeba było dużo grać albo wydawać hajs żeby mieć równe szanse

Każdy system Pay to win jest #!$%@?
  • Odpowiedz
Boże jakie to było zajebiste, teraz byle gnój robi nowe konto i ma wszystko ma start, czekam aż championy będą darmowe wtedy ta gra się stoczy do reszty
  • Odpowiedz
@kawkanorbert: widzę że ligowy syndrom sztokholmski ma się nadal dobrze xD w Dota 2 wszystkich bohaterów masz za free i ani razu nie widziałem komentarza że ktoś chciałby inaczej, w SMITE za 10 euro kupujesz dostęp do wszystkich bogów (również tych co wyjdą w przyszłości) i również nikt nie narzeka na ten system, a LoL dalej się bawi w jakieś #!$%@? rotacje i kupowanie postaci za miliony monet xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kawkanorbert: co jest złego w tym że ludzie mogą mieć wszystkie postacie od początku? Automatycznie #!$%@? gracz który wydaje kasę miał przewagę w runach i dostępnych postaciach¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz