@ZycieToMem: Być może, ale dzisiaj pierwszy raz nie udało mi się dodzwonić. Zawsze jak był jakiś problem (nawet o 2:00 w nocy) to ktoś odbierał i rejestrował zgłoszenie. Teraz automatycznie odbiera i po 3 sekundach rozłącza.
@zbyssto: A dlaczego pol internetu dziala a pol nie na ichnich DNSach? Na kompie mam ustawione 1.1.1.1 ale na telefonie widze, ze losowe strony sie laduja ( ͡°͜ʖ͡°)
@Venax: Było ciężko, było mocno, było globalnie..., robiliśmy wszytko by jeszcze dzisiaj przywrócić usługi i się udało - złośliwość rzeczy martwych(╯︵╰,).
Spokojnej niedzieli, życzę zarówno wam jak i nam ( ͡°͜ʖ͡°)
Panie jaszczomp, mamy nadzieję, ze ten niesmak to tylko na chwilę ! Wie Pan jak to jest... jak coś rośnie, to spada.. a jak spada - to rośnie ! (✌゚∀゚)☞
Spokojnej niedzieli, życzę zarówno wam jak i nam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wybaczcie za utrudnienia !!
Panie jaszczomp, mamy nadzieję, ze ten niesmak to tylko na chwilę ! Wie Pan jak to jest... jak coś rośnie, to spada.. a jak spada - to rośnie ! (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Generalnie bardzo szybko reagujecie na awarie, więc za to duży plus :)