Wpis z mikrobloga

@Radysh szukałem, ale instrukcje są po niemiecku a ja nie znam niemieckiego. Powinna być jakaś informacja, co to za kod się wyświetla.
Sprawdź wtyczki, czy się jakaś nie poluzowała.
@Radysh sprawdź wtyczki, czy nie są skorodowane (w środku również), czy nie wypiął się jakiś kabelek z nich. Akumulatory sprawne? W jakich okolicznościach nastąpiła awaria?
@Kinior: Panie drogi. Wszystko co się da posprawdzałem. Rozebrałem sterownik, stacyjkę.
Wszystko wyczyściłem. Akumulatory do pełna naładowane.
Wózek pokazuje, że są naładowane. A dioda zamiast świecić to sobie dalej miga.
A wózek nie reaguje.
@Radysh kurka, to nie wiem. Kiedyś miałem do czynienia z wózkiem na podzespołach Curtis (OttoBock chyba). Tam był tryb opiekuna, że kontrolę nad wózkiem przejmował manipulator za oparciem, a nie ten, dla użytkownika. Może tu też jakiś taki tryb się załączył.
@Kinior: Dzięki! Panie drogi, to ostatnia rzecz, jaką sprawdziłem.
Bo skoro mierzysz oporność takiego elementu potencjometr
I teoretycznie jest ok... To szukasz przyczyny gdzie indziej.

Łącznie 5 godzin. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale satysfakcję mam niesamowitą.

Za dawcę posłużył inny skuter z identycznym potencjometrem.
Marka inna, budowa inna ale pot. ten sam. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Kinior: Tylko dlaczego producent tak utrudnia naprawę?
Znalazłem jakąś angielskojęzyczną, skrótową instrukcję
To w niej kody błędów inne niż 5 mignięć (luz zamiast biegu lub rozładowane Aku)
są podpisane - skontaktuj się z autoryzowanym serwisem!

Aż przykro się robi...

Miałbym opisane, że siedem mignięć to błąd dźwigni jazdy przód - tył to miałbym 99%
mniej pracy.
@Kinior: Ech, panie... Potencjometr ma specjalnie wtłoczone (zanitowane?) tuleje w dźwignię, którą przesuwasz. Do przodu po prawej w przód. Jedziesz do przodu. Do tylu, po lewej w przód.

Nie mam pojęcia czym wytłumaczyć taki zabieg jak nie utrudnieniem naprawy.

Kumpel ma zdjęcia i jeśli mi przyśle to je umieszczę tutaj.