Aktywne Wpisy
Mam sprzeczkę z kolegą. Pożyczyłem mu kilka dni temu 50 zł, zobowiązał się oddać szybko. "Oddał" wczoraj, jednak za chwilę kasy nie miałem. Są 2 opcje, albo zgubiłem (w co wątpie), albo jakoś mi #!$%@?ł jak się żegnaliśmy (zbicie piony i poklepanie po plecach, nie widziałem jego ręki). Kolega upiera się że mi nie odda już hajsu. Co mogę zrobić? Nie jestem jakimś januszem żeby awanturować się o 50 zł, ale chciałbym
SolarisYob +262
Jak myślicie, jakie "projekty badawcze" i "prace rozwojowe" prowadził wykop za te 2 miliony?
#pracbaza
#pracbaza
Mam Yamahę XVS 650 rocznik 98, wersja Custom, najechane 53 tys. km. Jest ze mną od dwóch lat, kupiona z zamiarem zrobienia z niej bobbera. Lubię ten motocykl, nawet w oryginalnej górze prezentuje się fajnie. Niestety z tylnego cylindra sączy się olej, byłem na corocznej inspekcji w serwisie Yamahy, diagnoza: uszczelka pod głowicą. Mechanik w ASO wprost odradził mi robienie tego u nich ze względu na wysokie koszty.
Moje pytania do Was - czy ktoś z Was bawił się w wymianę UPG w podobnym silniku? Jak wysokie mogą być koszty takiej zabawy? Czy lepiej byłoby opylić motocykl i pozbyć się problemu?
Ta ostatnia opcja jest dla mnie dość bolesna, bo serio lubię ten motocykl, poza tym wyciekiem jest w bardzo dobrym stanie technicznym, no ale jeśli mam się pakować w koszty, które pozwoliłyby na inną maszynę, to chyba nie będzie wyjścia. Co myślicie?
Poszukałbym ogarniętego mechanika i ci to zrobi, przecież nie jesteś skazany na ASO Yamahy. Wymiana uszczelki to nie jest jakiś hardkor.
Pocieszyłeś mnie, pozostaje mi znaleźć ogarniętego mechanika i ratować silnik, bo moto daje mi dużą frajdę z jazdy i zawsze marzyłem o Dragu. Mam sporo planów, jeśli chodzi o modyfikacje wizualne tego motocykla, chciałbym, żeby miał u
@na_marginesie: uszczelniacze zaworowe/pierścienie olejowe.