Aktywne Wpisy

wykop +32
Kogo chcielibyście zobaczyć w kolejnym AMA?
Są ludzie, których śledzimy od lat, których głos kojarzymy z konkretnymi sytuacjami, których wypowiedzi nas wkurzają albo przeciwnie - dają do myślenia. Czasem brakuje jednej rzeczy: możliwości zapytania ich o coś wprost, bez dziennikarskich filtrów, bez gotowych odpowiedzi z wywiadów promujących nową płytę, film albo ustawę. Po prostu: normalna rozmowa z człowiekiem, którego zazwyczaj oglądamy z dystansu.
Dlatego wrzucamy to pytanie tutaj, do Was: kto według Was
Są ludzie, których śledzimy od lat, których głos kojarzymy z konkretnymi sytuacjami, których wypowiedzi nas wkurzają albo przeciwnie - dają do myślenia. Czasem brakuje jednej rzeczy: możliwości zapytania ich o coś wprost, bez dziennikarskich filtrów, bez gotowych odpowiedzi z wywiadów promujących nową płytę, film albo ustawę. Po prostu: normalna rozmowa z człowiekiem, którego zazwyczaj oglądamy z dystansu.
Dlatego wrzucamy to pytanie tutaj, do Was: kto według Was
źródło: AMA
Pobierz
Cześć #nieruchomosci :) w poniedziałek organizuję w Łodzi spotkanie otwarte.
Porozmawiamy między innymi o mieszkaniówce, CPK i o tym, jak zapobiec wyludnianiu się miast.
To już kolejne z takich spotkań - z częścią z Was widziałam się w Warszawie i Katowicach. Prosiliście też o Łódź - więc przyjeżdżam:)
Wstęp wolny, będzie czas na swobodne zadawanie pytań.
Zapraszam! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Porozmawiamy między innymi o mieszkaniówce, CPK i o tym, jak zapobiec wyludnianiu się miast.
To już kolejne z takich spotkań - z częścią z Was widziałam się w Warszawie i Katowicach. Prosiliście też o Łódź - więc przyjeżdżam:)
Wstęp wolny, będzie czas na swobodne zadawanie pytań.
Zapraszam! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: hhhh
Pobierz




#unity #blender #gamedev #programista15iq
oczekiwania:
źródło: comment_1660077929DUTM2A7L4LU3gUspXB1PCq.jpg
Pobierzźródło: comment_1660078022MgPcqti6f6GjgdUHozbdG6.jpg
Pobierz@iluvmypickle: @Acri: Bardziej winding niż normale. Ale w blenderze przy eksporcie jedno wynika z drugiego.
Zaznacz bryłę "FRAY" w Blenderze, przejdź do Edit Mode i wciśnij Ctrl+Shift+N. Tak, żeby zmienić inside/outside.
I dla pewności w Blenderze włącz Backface Culling, prawdopodobnie wtedy będziesz widział bryłę tak jak wygląda teraz w Unity.
źródło: comment_1660079645dmEt28wGxSpBjZwfvy4Ajm.jpg
PobierzW blenderze masz emisyjne tekstury, w unity nie świecą.
Raczej nie można się spodziewać, żeby źródła światła dały się zaimportować do jakiegokolwiek