Wpis z mikrobloga

normale spieprzone


@iluvmypickle: @Acri: Bardziej winding niż normale. Ale w blenderze przy eksporcie jedno wynika z drugiego.
Zaznacz bryłę "FRAY" w Blenderze, przejdź do Edit Mode i wciśnij Ctrl+Shift+N. Tak, żeby zmienić inside/outside.
I dla pewności w Blenderze włącz Backface Culling, prawdopodobnie wtedy będziesz widział bryłę tak jak wygląda teraz w Unity.
@iluvmypickle: Źródła światła nie są częściami assetów (ewentualnie materiały z emissive lub coś natywnego dla danego silnika i jego workflow). Oświetlenie sceny modelujesz dopiero w Unity. To światło, które zbudowałeś w Blenderze, może Ci posłużyć jako pomoc przy projektowaniu i ogólny kierunek, jaki chcesz osiągnąć. Ale nie oczekuj, że tak samo będzie to wyglądało w realtime'owej grze.

Raczej nie można się spodziewać, żeby źródła światła dały się zaimportować do jakiegokolwiek game
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@iluvmypickle: wrzucasz blendy czy fbx? Ja wrzucam fbx i wszystko wyłącza żeby nie było importowane a normalne ustawiam żeby unity obliczało. Materiały ręcznie też w unity nakładam. Nie wiem czy to dobrze ale dla mnie jest ok.