Wpis z mikrobloga

Próbuje od jakiegoś czasu zainstalować LineageOs na Samsung S10e (po drodze problemy z Mac, następnie z Win7, w końcu udało się połączyć z telefonem i odblokować bootloader), znów parę problemów, ale koniec końców doszedłem do etapu wgrania recovery od LineageOs i nie rozumiem co mam zrobić dalej, wg wiki lineageos - https://wiki.lineageos.org/devices/beyond0lte/install

Więc mam wgrane recovery od LineageOs, następnie odpinam telefon od usb i restartuję go wciskając Volume Down + Power button 8-10 sekund i....tutaj się gubię, kiedy mam nacisnąć kolejne przyciski, kiedy podpiąć pod usb ?

wg wiki " Reboot and immediately hold Volume Up + Bixby + Power while the device is connected to a PC via USB cable.
Note: Be sure to reboot into recovery immediately after installing the custom recovery. If you don’t the stock ROM will overwrite the custom recovery with the stock recovery, and you’ll need to flash it again.

Download the LineageOS installation package that you would like to install

If you are not in recovery, reboot into recovery:
Reboot and immediately hold Volume Up + Bixby + Power while the device is connected to a PC via USB cable."

#lineageos #android #samsungs10e #telefony #opensource