Wpis z mikrobloga

P. 26 Mieszkam w mieście pod Warszawą / Warszawa

Zgłoszenie 77088444f4f2a3c0 z dnia 2022-08-05 17:05:36

Imię: P.
Wiek: 26
Miejscowość: Mieszkam w mieście pod Warszawą / Warszawa

Kim jestem?
Hej ;)
Jestem spokojnym chłopakiem, przynajmniej tak wszyscy mówią. Introwertyk - ze znanego testu wyszło mi, że moja osobowość to ISFJ i w sumie z większością co jest tam napisane bym się zgodził, przynajmniej tak mi się wydaje. Na co dzień pracuje zdalnie w IT - nie, nie jestem programistą, trochę inna dziedzina w IT i jeszcze nie #15k - może kiedyś :) Na początku znajomości mogę się wydawać wycofany, ale zazwyczaj tak mam, że najpierw muszę tą drugą osobę bliżej poznać, żeby móc się bardziej otworzyć, chyba że od razu będziemy nadawać na tych samych falach. W kwestii poglądów jestem raczej centrystą. Wyznaję zasadę, że każdy może robić ze swoim życiem co chce i jak chce i nic mi do tego, ale żeby nie krzywdził w jakiś sposób innych osób i nie narzucał innym swoich poglądów. Bardzo cenię sobie konstruktywną krytykę.
W klubie raczej mnie nie zobaczysz, no chyba że ktoś zaciągnie mnie tam siłą albo tak potoczy się wypad na miasto, że tam trafię. Preferuję raczej miejsca takie jak pub/ bar gdzie można napić się piwka, zapalić może Shishę i względnie normalnie porozmawiać. Nie mam też nic przeciwko dużym imprezom w plenerze, koncertom czy jakimś ciekawym wydarzeniom. Nie mam problemu, żeby do kogoś zagadać spytać się o coś albo załatwić jakąś sprawę, jak to niektórzy piszą, że introwertycy mają z tym problem. Jeśli ktoś mnie o coś poprosi i mam wolny czas bardzo chętnie tej osobie pomogę.

Wygląd
Mam jakieś 180 cm wzrostu i 87 kg wagi (lekki brzuszek, ale stram się schudnąć), niebieskie oczy, lekki zarost, czarne włosy no i zakola. Lubię ubierać się tak, żeby było mi wygodnie i przewiewnie, czyli ubiór raczej normalny.

Zainteresowania