Wpis z mikrobloga

@anonimowyzpl: Jak to dokładnie ma działać? Bo o ile pierwsze plakaty wpisywały się w pisowską retorykę (płody), to te obecne wyglądają na coraz większe odklejenie autora. Pracownicy eko-okien też się skarżyli na to że ich szef chyba już zupełnie odleciał.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@Lolenson1888: paradoksalnie zasranie miast tymi bilbordami może przyspieszyć prace samorządów nad ustawami krajobrazowymi eliminującymi z naszej przestrzeni ten syf.
  • Odpowiedz
@Lolenson1888: Ból dupy ultranatalistów, że ludzie nie mnożą się jak króliki, odc. 38814. I bardzo dobrze, trzeba to robić zgodnie z zasadą: "quality over quantity". Poza tym, mamy zbyt dużo ludzi na świecie i planeta jest eksploatowana do granic możliwości. Zmniejszenie tej liczby o 80% rozwiązałoby wiele problemów.
  • Odpowiedz
Piecze lewaków jak woda swięcona


@Sztukawojny: Kampania powinna mieć coś na celu. Kampania reklamowa zwiększyć sprzedaż produktu. A te billboardy co mają na celu? Bo co jeden to głupszy.
  • Odpowiedz
@andrej2:
Wręcz odwrotnie, bardzo mnie cieszą takie kampanie, to między innymi dzięki takiemu zachowaniu ilość wierzących pikuje, a młodzi przestaja wierzyć w te bajki w tempie cieszącym oko. Tylko mój estetyczny gust cierpi.
  • Odpowiedz
@Sztukawojny: Piecze? U mnie tylko to budzi lekki uśmiech politowania bo tyle kasy idzie w billboardy a efekt żadny ale za to można pośmiać się z memów.

Czy tego chcesz czy nie katolicy pakują mandżur z Polski i to nie przez lewaków i ateistów ale z własnej winy. XD
  • Odpowiedz
@Lolenson1888: Na te #!$%@? akcje poszło kilkanaście milionów złotych. Gdyby ten prezes przeznaczył te środki na refundowanie in vitro dla par których na to nie stać a chcą mieć dzieci to dzięki temu dziesiątki dzieciaków by się urodziło. Ale #!$%@?, po katolsku lepiej nawalić bezsensownych plakatów.
  • Odpowiedz