@Szab: Nie wiem czemu więcej wyszło, japonczyki tak maja ze czasem fabrycznie może być trochę więcej. Miałem galanta który fabrycznie miał teoretycznie 163km a wyszło 180.
@snickers111a: Nie wiem czy wrzucałeś zdjęcia kolektora wydechowego ale do szybszego wstawania turbo trzeba krótkich rur i małej pojemności kolektora. Czyli najlepszy skrzynkowy. Albo małe turbo, ale wtedy góra słaba.
@snickers111a: #!$%@? te projekty to taka droga przez mordor, że ja #!$%@? xD Ja przebijam bariere 230 koni w mojej mr2 zzw30. Silnik oryginalny, wyremontowany od zera, kompresor wsadzony, intercooler wodny, 200 kucy robi i #!$%@?, brakuje paliwa przy 6000 obrotów... Nowa pompa walbro 255, nowe cewki ze wzmacniaczem i #!$%@?... To teraz kupiłem wtryski 530cc i zobaczymy xD
@Kopamatakawapl: I to jest właśnie w projektach najlepsze xD im więcej robisz i myślisz ze zbliżasz sie do sufitu to z każda modyfikacja ten sufit sie podnosi xD
Gadałam sobie z typem i spoko rozmowa, coś się zeszło na pieski bo on wielki miłośnik. Mówię więc, że kocham psiury nad życie ale moja granica to pies w łóżku, bo lubię mieć czystą pościel. I gość mnie usunął xDDDDD sytuacja na rynku knurów tragiczna #tinder #psy
Bariera 200hp przebita (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Dmuchane 0.8b ale muszę sprawdzić szczelność turbiny bo nie wstaje jak powinna
#miata #mx5 #samochody
Tag do obserwowania/czarnolistowania: #snikrobiturbo
Komentarz usunięty przez autora
Najpierw miałem 130hp
@snickers111a: skąd taka różnica między 1 a 2 pomiarem?
I to nie błędy pomiarowe bo mierzone kilkukrotnie
@snickers111a: Nie wiem czy wrzucałeś zdjęcia kolektora wydechowego ale do szybszego wstawania turbo trzeba krótkich rur i małej pojemności kolektora. Czyli najlepszy skrzynkowy. Albo małe turbo, ale wtedy góra słaba.
Komentarz usunięty przez autora