Wpis z mikrobloga

Siemka mirki. Biore sie za malowanie a raczej zabezpieczanie blachy za pasem przednim plus na poszyciu pod jednym z blotnikow. (auto kiedys po dzwonie i spawanku wiec pojawiło sie nieco rudej) Pytanie. Po odczyszczeniu ognisk rdzy kryć tylko podkladem epoksydowym? Czy moze pomyslec o zabezpieczeniu najpierw minią a potem kryć epoksydem ?? Oczywiscie potem akryl i baza ;D Wszystko nakładane pistoletem.
#lakiernictwo #mechanikasamochodowa #blacharstwo
  • 8
@Bananowysorbet38: tak, skoro mówisz że była już ruda to niczym tego nie doczyścisz - tylko wymiana na nowy element, szlifowanie część rdzy usunie a część wypoleruje na błysk, więc trzeba to jakoś odciąć od powietrza, forsch nie musi być, może być inna chemia np fertan, ale tego forscha testowałem i mogę polecić jeżeli ruda już była, bo przyjemnie się nim robi, po wyschnięciu delikatnie tylko włókniną przejedź i dalej już dajesz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Bananowysorbet38: przerabiałem temat korozji na 50 letnich błotnikach. Szlifujesz do gołego, na to neutralizator rdzy, ja użyłem wtedy Brunox epoxy - ale długo się czeka przed dalszymi operacjami, podobno r stop od app i forch są lepsze. Dalej nakładasz podkład epoksydowy. Jeśli to niewidoczne miejsce, to możesz już sobie odpuścić podkłqd akrylowy, tylko wymatować i lakierujesz w kolor a potem bezbarwny. Jeśli miejsce jest widoczne, to po epoksydowym dajesz akrylowy, I