Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bigger: n57 może podejdzie pod 280hp ale m57 nigdy w życiu, najmocniejszy to tam był 231hp więc wątpię że będzie miał przyrost 70hp.
@serek_heterogenizowany: jak masz dobrą sztukę i chipa chcesz zrobić sam a nie już kupić "zrobiona" to fajne auto. Ale tylko na trasy. Jak będziesz się kręcić w koło komina to nie dość że spali jak #!$%@? to szybko też okaże się, że trzeba inwestować
Czy 330d cipowane na 260-280 KM to dobre daily? Manual czy automat?


@serek_heterogenizowany: mam 530d w automacie cipowane na taką moc i to fantastyczne daily. a obecnie montuje się większe turbo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@bruhh na zdrowej seryjnej turbinie i dobrych wtryskach M57N 218 KM spokojnie zrobi 280 HP, M57N2 231 KM robi już pod 300. informacje z doświadczenia
@xardas_pl: to sa tylko puste liczby nie sprawdzające się na ulicy. M57 nie jest w stanie wysrac realnych 300hp, tzn. na hamowni ci tam moze to wyjsc, jak ktos mu #!$%@? konkretnie boosta i podleje go porządnie ropką ale koniec końców auto będzie dymić jak stary jelcz, temperatury przed katem po 500-600 stopni bez aktywnej regeneracji DPF a jak jeszcze jest ten biedny DPF w środku to #!$%@? go po kilkuset
@bruhh: wariacie, ja mam IC wagnera i przy doładowaniu 2.55b mam 22 stopnie w dolocie gdy na zewnątrz jest 20. z czym do ludzi. nikt seryjnego IC nie zostawia chcąc robić poważną moc w dieslu bo limitery termiczne zaraz powiedzą "nie tym razem".

jeżdżę M57 od 4 lat, znajomi jeżdżą M57, mam znajomych tunerów. moje w serii pokazało 242 HP. po strojeniu 278-284 w zależności od dnia. wykresy oczywiście posiadam. mapa