Wpis z mikrobloga

Według jednej z teorii spiskowych, te zmiany mają stopniowo ujednolicać wszystkie marki kontrolowane przez rząd światowy - chcą w ten sposób w konsumentach wykształcić psa pawłowa (widzę podobne loga = płacę i kojarzy mi się dobrze. Widzę inne loga = nie ufam, unikam)
#teoriespiskowe #marketing #ciekawostki
Cheeseburgg - Według jednej z teorii spiskowych, te zmiany mają stopniowo ujednolicać...

źródło: comment_1657781979GyxndmiRCNNoqsREsAhHSC.jpg

Pobierz
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Cheeseburgg: po prostu cywilizacja rozrosła się do tego stopnia, że serwer na którym postawiona jest symulacja zaczyna łapać zwiechy i administrator ogranicza assety, żebysmy lagów nie mieli.
  • Odpowiedz
@Iudex: Tak, natomiast w tym wypadku minimalizm jest podyktowany m.in. faktem powszechności urządzeń mobilnych. Na małych ekranach bardzo skomplikowane loga, które umieszczane bywają np. w nagłówkach stron, są nieczytelne, a często nawet bardzo nieczytelne.
  • Odpowiedz
Tak, natomiast w tym wypadku minimalizm jest podyktowany m.in. faktem powszechności urządzeń mobilnych. Na małych ekranach bardzo skomplikowane loga, które umieszczane bywają np. w nagłówkach stron, są nieczytelne, a często nawet bardzo nieczytelne.


@ianvnd: Od strony marketingowej jest na to banalne rozwiązanie w postaci sygnetów, które każda z tych marek ma lub miała. Wyżej masz wklejone dwa przykłady.
  • Odpowiedz
@Cheeseburgg: @ianvnd:

Tak naprawdę chodzi o to, że tak się dzisiaj tworzy fonty - w zdecydowanie bardziej minimalistyczny sposób, który jednocześnie pięknie się skaluje: rozciąga (góra, bok), pogrubia, odchudza, pochyla etc.
  • Odpowiedz
@Iudex: Nie no, jasne, nie neguję też tego faktu - może nawet ten czynnik jest wiodący, aż tak się nie znam xd. Natomiast wszystko jest ze sobą połączone. W pełnej wersji do ładnego sygnetu pasuje prosty napis, a nie coś skomplikowanego. Itp. itd.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Cheeseburgg: Facebook nie zmienił loga, to co wysłałeś to jedynie nazwa użyta na prezentacji Meta jako logo całej firmy, aplikacja i serwis nie odejdą od F bo to ikoną tego serwisu
  • Odpowiedz
@Cheeseburgg: ze wszystkich bzdurnych teorii spiskowych jakie słyszałem, ta jest w zdecydowanej czołówce. Ma ten szczególny sznyt kompletnego braku znajomości branży, o której się wypowiada.
  • Odpowiedz
proste fonty wynikają z tego żeby nie odwracały uwagi od znaku który jest zdecydowanie najważniejszy. Najlepiej widać to na przykładzie Revoluta, gdzie znakiem jest wciąż R wzięte z poprzedniego logo.
  • Odpowiedz