Wpis z mikrobloga

@Kosciuszko: Nie wiem dlaczego tak jest w CS, nie znam się na CS nie potrafię odpowiedzieć kolego. Zakładam, ze CS ma znaczenie mniejszy problem przeciążeniem pasma i tu gra role jak najlepsze slyszenie footstepsów które są w okreslonym zakresie. Z pewnością działanie audio w CS i WZ jest zupełnie inne, WZ ma problem z nagromadzeniem audio uruchamianych różnymi interakcjami gracza które nakładaja sie na siebie w podobnych zakresach (w sensie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kosciuszko: Wydaje mi sie ze w takim budzecie nie znajdziesz sluchawek ktore beda optymalne dla obu gier. Pamietaj tez ze zintegrowana karta moze nie uciagnac wiekszych nausznych przez ich opornosc. Sporo ludzi gra na HyperX cloud i poleca, ja gram na HD9999 i czesto slysze na specu znacznie wiecej niz obserwowany, wszystko ma plusy i minusy jak to w zyciu zwlaszcza przy malych pieniadzach. Z reszta jak nie jestes prosem
  • Odpowiedz
  • 0
@latarnikpolityczny Co za #!$%@? xD

Nie radzę zbytnio brać do serca tych wypocin, bo mają mało wspólnego z rzeczywistością, są bardziej subiektywnym odczuciem jednego wykopka, który raczej nie miał wiele sprzętu.
  • Odpowiedz
@Kosciuszko: bo im każą - brak dźwiękoszczelnych scen (podobno be, bo przepisy przeciwpożarowe w większości miejsc zabraniają) i jest to po prostu kolejna warstwa izolacji od kibiców :)
  • Odpowiedz
czesto slysze na specu znacznie wiecej niz obserwowany


@latarnikpolityczny: to jest bug z dźwiękiem gry. Oni też często słyszą więcej niż ty jak ciebie obserwują.

https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/83i1n8/is_it_just_me_or_do_footsteps_sound_way_more/

Oczywiście nie neguje tego że słuchawki jakie masz mogą być dobre, tylko zwracam uwagę że w grze aktualnie od wielu lat istnieje ten problem i może on też się do tego częściowo przykłada.
  • Odpowiedz