Od kilku dni próbuję zakupić GoPro Hero 10 na oficjalnej stronie producent www gopro com . Cena w oficjalnym sklepie to 379 € (po obecnym kursie 4,77 to 1809,34) GoPro + karta 32GB + roczna subskrypcja. W polskich sklepach cena urządzenia wynosi 2599 zł ( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°).
Zakupu jednak nie mogę zrealizować, ponieważ po wypełnieniu danych i kliknięciu przycisku "Place order" dostaję poniższy komunikat: "We're sorry, but your order could not be placed. Please confirm your address and payment information is correct. If you feel this is a mistake, please contact our customer support team and request a callback by"
Zapewniam, że wszystkie dane są poprawne.
Skontaktowałem się z supportem i w odpowiedzi otrzymałem takie kalumnie: 1.) Try to use a different browser; ex. If you are using Chrome, use Firefox, or Safari then type on the URL www.gopro.com 2.) Try to use a different or you secondary email address. 3.) Use a debit card or Credit card or your Paypal that matches the billing address.
Czy ktoś z was miał może taki problem? Ja tu chyba wyczuwam jakieś Żymiańskie sztuczki, aby ludzie kupowali u reselerów za 800 zł więcej.
Próbowałem już z Chrome, Brave, Firefox, IE, Edge, Safari (tryb normalny i prywatny, zalogowany i wylogowany), systemów Windows, Mac, Ubuntu, Android. Z trzech różnych adresów IP. Próbowałem zamówić na dziewczynę (inny adres nazwisko itp.) to samo. W suporcie mi napisali bym sobie kupił u lokalnego sprzedawcy ( ͡°͜ʖ͡°) za 1k zł więcej ( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°
@jeronimooo: @Incarnati0n: podobno jak się za dużo klika na stronie to blokują na 24h (jakieś cuda do walki z botami). Nie wiem ile w tym prawdy ale na redicie coś takiego znalazłem.
Mi nie chciało przejść, ten sam komunikat. Dopiero na innym laptopie + vpn niemiecki (korpo laptop) i przeszło. Tylko tam klikałem minimum. Zalogować się, kamerka do koszyka i zakup.
Od kilku dni próbuję zakupić GoPro Hero 10 na oficjalnej stronie producent www gopro com .
Cena w oficjalnym sklepie to 379 € (po obecnym kursie 4,77 to 1809,34) GoPro + karta 32GB + roczna subskrypcja. W polskich sklepach cena urządzenia wynosi 2599 zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°).
Zakupu jednak nie mogę zrealizować, ponieważ po wypełnieniu danych i kliknięciu przycisku "Place order" dostaję poniższy komunikat:
"We're sorry, but your order could not be placed. Please confirm your address and payment information is correct. If you feel this is a mistake, please contact our customer support team and request a callback by"
Zapewniam, że wszystkie dane są poprawne.
Skontaktowałem się z supportem i w odpowiedzi otrzymałem takie kalumnie:
1.) Try to use a different browser;
ex. If you are using Chrome, use Firefox, or Safari then type on the URL www.gopro.com
2.) Try to use a different or you secondary email address.
3.) Use a debit card or Credit card or your Paypal that matches the billing address.
Czy ktoś z was miał może taki problem? Ja tu chyba wyczuwam jakieś Żymiańskie sztuczki, aby ludzie kupowali u reselerów za 800 zł więcej.
Ktoś coś?
#gopro #kamerasportowa
Komentarz usunięty przez autora
W suporcie mi napisali bym sobie kupił u lokalnego sprzedawcy ( ͡° ͜ʖ ͡°) za 1k zł więcej ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°
Komentarz usunięty przez autora
Mi nie chciało przejść, ten sam komunikat. Dopiero na innym laptopie + vpn niemiecki (korpo laptop) i przeszło. Tylko tam klikałem minimum. Zalogować się, kamerka do koszyka i zakup.