Aktywne Wpisy

smuteczek2000s +159
Dzień dobry
smuteczek2000s najprawdopodobniej na zawsze znika z Wykopu i internetu.
W moim życiu wydarzyło się coś takiego co zmieniło mnie na zawsze. Nie dotyczy to mnie, a mojej rodziny. Już nigdy nie będę patrzeć na życie, ludzi z internetu i świat tak samo.
Pamiętajcie, nie narzekajcie na życie, bo ta k*rwa (życie) potrafi tak dać w kość, że prawie macie zawał w wieku 23 lat.
Trzymajcie się, może kiedyś wrócę do
smuteczek2000s najprawdopodobniej na zawsze znika z Wykopu i internetu.
W moim życiu wydarzyło się coś takiego co zmieniło mnie na zawsze. Nie dotyczy to mnie, a mojej rodziny. Już nigdy nie będę patrzeć na życie, ludzi z internetu i świat tak samo.
Pamiętajcie, nie narzekajcie na życie, bo ta k*rwa (życie) potrafi tak dać w kość, że prawie macie zawał w wieku 23 lat.
Trzymajcie się, może kiedyś wrócę do
źródło: temp_file222958830597720774
Pobierz
Querly96 +131






#blender #blender3d
źródło: comment_1656601370v0ZGJm0goMcXjqRK5d3BrT.jpg
Pobierzwtedy po zaznaczeniu jednego poligona i wciśnięciu A zaznaczy wszystko
(chyba Y, u mnie tak jest, ale możliwe że trochę pomieszałem u siebie w skrótach)
- Y (SPLIT) rozdzieli tylko poligony
- by zrobić nowy obiekt z wyciętych obiektów jest P (SEPARATE)
no czyli split: cała geometria pod jednym obiektem, separate - nowy obiekt dla wyciętej geometrii
jak chcesz mieć połączoną geometrię (np. by poligony miały wspólne edge, to wtedy jest takie coś jak "merge by distance")
źródło: comment_1656692111drREBSCNZVwJvNBLvLTbGs.jpg
Pobierzźródło: comment_1656692154rvDrmVQkR8tkqEaA4XgGg7.jpg
Pobierz-może lepiej jest po prostu usunąć te zaznaczone poligony (X, dissolve chyba)
-możesz jeszcze spróbować naprawić geometrie przy pomocy Mesh Cleanup (edit mode: mesh > cleanup > delete loose )