Wpis z mikrobloga

usługodawcy internetowego


@deton24: I co napiszę? Proszę państwa, nie mogę grać w gierki? Naprawcie Internet? XD Nigdy nie pisałem do dostawcy Internetu. W jaki sposób się w ogóle można skontaktować?
@lilitch123: Nie śmiej się, dokładnie tak. Takie rzeczy są po stronie usługodawcy. Problemy z trasowaniem, dławienie działania określonych usług z różnych powodów, umyślnie lub nie. Usługodawca jest zobowiązany do zapewnienia neutralnego dostępu do wszystkich usług w sieci. Taka nagła zmiana, zwłaszcza, że wcześniej wszystko działało, wskazuje na problem po stronie usługodawcy, choć nie odradalbym kontaktu z Nvidia w razie niepowodzenia wskórania czegoś z usługodawcą, ale ping 90 w Europie nie mieści
@deton24: Tak się dzisiaj zastanowiłem i stwierdzam, że to może być wina przedłużenia umowy. Wczoraj była podpisywana umowa przedłużająca obecną i ogólnie kojarzę, że na przełomie tych umów ten jeden dzień zawsze coś gorzej ten Internet trybił. Ale jak jutro nie będzie poprawy to się odezwę do nich, bo jak to tak, że chłop płaci za usługę a nie ma ona oczekiwanego poziomu. Mimo wszystko dzięki za pomoc :)