Wpis z mikrobloga

Nie jestem w stanie opisać jak ta gra mnie urzekła. Włączyłem na chwilę by zaliczyć samouczkowy etap i wsiąkłem jak Artorias w Otchłań. System walki, jego złożoność i sama miodność to jest coś pięknego. Wydaje się znacznie mniej wybaczać niż tytuły od FS - jeden/dwa głupie błędy i jesteś padoch. Klimacik też niczego sobie. Z minusów diablowy system lootu (chociaż "fashion souls" jest na plus) i trochę cienka grafika w trybie wydajności na zwykłym ps4. No i jeszcze brak możliwości dostosowania sterowania - niestety wolę siekać kwadratem/trójkątek i gardę mieć pod L1, niż uderzać R1/R2 a trzymać gardę kwadratem ( _) Z unikiem tak samo ciężko się przestawić na X. Generalnie jest kilka ustawień przycisków, ale żaden nie jest idealny.
#darksouls #nioh
ObywatelKondominium - Nie jestem w stanie opisać jak ta gra mnie urzekła. Włączyłem n...

źródło: comment_1656544103m29mdITJgPgbn2sNRxmTCh.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
Wlasnie glowne problemy jakie mam z ta gra to tez ten diablowy loot ktory sprawia ze gra zaczyna wygladac jak excell + to ze poboczne questy i dodatkowe misje to czesto przechodzenie tych samych map jeszcze raz
  • Odpowiedz
@Obywatel_Kondominium: Wybacza więcej błędów niż Soulsy, bo jest kilka ułatwień np. są dostępne zwoje, które pozwalają na natychmiastowe wskrzeszenie po zgonie lub spowolnienie ruchu/ataków przeciwnika o 50% (działa nawet na bossów (!)). Co nie zmienia faktu, że gra i tak jest wymagająca i łatwo zginąć ;)
  • Odpowiedz
@3mortis: Z jednej strony tak, jest tego dużo, ale z drugiej wydaje się lepiej zrobione niż w soulsach. Niestety w souls czy bb przy znalezieniu kilku setów też robił się dramat i brakowało podstawowych funkcji typu - porównanie, pokazanie o ile jest lepsza statystyka. Zakładka pokazująca przedmioty które właśnie podniosłeś w Nioh też robi robotę. Z pobocznymi jak dla mnie będzie krótka piłka - jeśli będzie się miodnie ciachać nawet po
  • Odpowiedz
ale z drugiej wydaje się lepiej zrobione niż w soulsach. Niestety w souls czy bb przy znalezieniu kilku setów też robił się dramat i brakowało podstawowych funkcji typu


@Obywatel_Kondominium: tzn, w soulsach to jako tako daje rade wlasnie przez to ze przedmiotow jest duzo mniej, nie ma tez setek wariantow prefix/sufix itp wiec owszem menu jest do kitu, ale za to jest mniej potrzebne niz w nioh

po prostu w soulsach
  • Odpowiedz
@3mortis: Jest mniej, ale z czasem i tak za dużo już. Już nieraz #!$%@?łem pod nosem na FS, że wystarczyłaby jedna #!$%@? funkcja porównania z tym co masz na sobie. Tylko faktyczne zestawienie statystyk dwóch przedmiotów a nie to #!$%@? w postaci pokazania, która statystyka jest wyższa/niższa. Ta informacja mówi mniej niż może się wydawać, bo jakaś konkretna odporność może być lepsza zaledwie o parę punktów kosztem sporej różnicy w np.
  • Odpowiedz
@Obywatel_Kondominium

No i jeszcze brak możliwości dostosowania sterowania - niestety wolę siekać kwadratem/trójkątek i gardę mieć pod L1, niż uderzać R1/R2 a trzymać gardę kwadratem ( _) Z unikiem tak samo ciężko się przestawić na X.


No to niestety brak możliwości zmiany sterowania, a następnie piszesz że wolisz grać tak jak jest w grze. Poza X/Dash
  • Odpowiedz