Wpis z mikrobloga

@EvineX: debetowa jest ciężej bo korzystasz z własnego hajsu a nie z hasju banku, więc jak dysponujesz swoim kapitałem to masz większe ryzyko, ale mówię z głowy, może się coś zmieniło w prawie
  • Odpowiedz
@xdTM: no generalnie tak, kasa jest od razu pobierana - ale jeśli chodzi o samą o ochronę to z tego coś wiem jest taka sama przy chargeback w debetowych i kredytowych kartach
  • Odpowiedz
@xdTM: a widzisz to tez nie wiedziałem ( ͡° ͜ʖ ͡°) chociaż w EU generalnie z tego co wiem z mojego użytkowania karty kredytowej w Niemczech to tez jest w pewnym stopniu zaleta bo rzeczywiście nie korzysta się zazwyczaj przez 30 dni ze swoich pieniędzy (w zależności od daty transakcji i daty rozliczenia karty) chociaż równie dobrze można transakcje sfinalizować w 30. dniu miesiąca a karta może
  • Odpowiedz
@Marianoitaliano00 jako wieloletni pracownik banku chciałbym uzmysłowić wszystkim, że zachowanie wykopka jest regularnym procederem wśród polskich klientów. Droga wygląda następująco:
- nie dbaj o bezpieczeństwo swoich danych
- nie przeglądaj regularnie historii transakcji
- okazuje się przypadkiem że ktoś leci sobie za twoje pieniądze
- NIE KONTAKTUJ SIE Z BANKIEM- najpierw przeprowadź własne śledztwo na podstawie historii z internetow oraz znajomych, rodziny. W końcu wymyślasz kto i gdzie kradnie ci pieniądze, masz
  • Odpowiedz
@Marianoitaliano00: taką kartę to bardzo łatwo używać. Wystarczy znać numery i już. Może kiedyś płaciłeś coś przez neta i ktoś miał dostęp do twoich numerów. Większe transakcje mógł by system zablokować albo wymagać autoryzacji przez telefon. Małe kwoty to nie przypadek. Nie do odzyskania.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Marianoitaliano00: miałem kiedyś podobnie, co miesiąc mi ściągało około 50zl, ale zauważyłem dopiero jakoś po roku

To był jakiś system płatności z USA

Napisałem do banku, zablokowali te transakcje i oddali mi ponad 4 stówy ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@Marianoitaliano00 jeżeli nie jest to transakcja przez Ciebie autoryzowana, sugerujemy niezwłoczne zastrzeżenie karty. Dyspozycję możesz złożyć samodzielnie w:
- iPKO – w zakładce: Moje produkty, w sekcji: Karty należy kliknąć kafel z wybraną kartą, następnie opcję: Szczegóły i zarządzanie kartą, dalej opcję: Unieważnij kartę,
- IKO – w sekcji: Moje produkty, sekcji Karty należy kliknąć kafel z kartą, a następnie 3 kropki przy nazwie karty i opcję: Zastrzeż kartę.
Po zastrzeżeniu karty,
  • Odpowiedz