Wpis z mikrobloga

@Khaine:

1. Naciśnij M

2. Kliknij na obiekcie docelowym, "add target"

3. kliknij na swojej orbicie żeby dodać manewr

4. pociągnij za "prograde" (zielone kółko)

5. aż nowa orbita (przerywanym) dosięgnie docelowej orbity

6. Teraz chwyć za manewr (node) i pokręć nim wokół swojej orbity aż docelowa orbita i orbita wokół obiektu się przetnie

7. Wróć do navballa, celuj w niebieski znaczek i pal na komendę.

Potem tylko musisz wyhamować -
@parsiuk: Kiedy mam zacząć przyśpieszać? Przed tym niebieskim znaczkiem czy dopiero jak odliczanie dojdzie do zera? Problem tylko z mocą rakiety, bo jak jest duże delta V to nie wykręcę tyle nawet.
@Khaine: No właśnie tu jest wałek pogrzebany. To co tam widzisz to tylko estymacja. Jeśli byś w założonym czasie przyśpieszył o dane delta v to Twoja orbita tak będzie wyglądała. Jak nie, to.. To nie. :] Ja zawsze czekam aż się odliczanie skończy, i wtedy zaczynam palić jak najmocniej cały czas pilnując żeby się kierować na niebieski znaczek. Tuż przed końcem on zaczyna #!$%@?ć więc go ignoruję.
@Khaine: No też coś bliżej tego pamiętam. Wiesz, najlepsze rezultaty są jak startujesz z okrągłej orbity: możesz chwycić node i nim pokręcić, zobaczyć kiedy się spotkasz z księżycem. Jak już masz punkt spotkania (fragment orbity zmieni kolor) do zmień ustawienia węzła trochę bardziej na retrograde - zmniejsz dopał i zobacz czy tyle wystarczy żeby dolecieć. Jak za mało to pokręć węzłem jeszcze raz: czasami ciężko złapać dobre miejsce. Równa, okrągła orbita