Wpis z mikrobloga

@Exenex: najlepsze, że to akurat 100% prawdy, bo ten wyszydzany silnik Bethesdy radził sobie z małymi, ruchomymi obiektami bardzo dobrze już za czasów Morrowinda czy Obliviona. Jasne, zdarzały się jaja jak obiekty zaczynały na siebie nachodzić ale pamiętam jakie wrażenie na mnie zrobił Oblivion, gdy wszedłem na jakąś salę jadalną i miska z truskawkami była faktycznie miską, w której leżały truskawki a podniesienie jej i #!$%@?ęcie o ścianę sprawiało, że
  • Odpowiedz
@Faitameet:

@Exenex: Liczę, że Starfield będzie mieć takie okienko dialogowe a nie 2-3 zdania od drewnianych aktorów, bo to ma być RPG a nie bezmyślny action-looter-shooter


Widziałeś trailer? Nie zauważyłeś, że to będzie reskin Fallout 4? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Exenex co jak co ale te samochody są w oddali normalnie grając to jest praktycznie niezauważalne, aż tak bym się nie czerpał bo każda gra stosuje takie sztuczki ale te łyżki to zatkało mi gębe, całe pomieszczenie i to na pierwszym planie z nałożona tekstura jak w 2002 roku i te krawędzie, no po prostu parsknąłem śmiechem jak to zobaczyłem.
  • Odpowiedz
@Exenex: Cp ma #!$%@?ą fabułę i ogólnie grafika sztos, szczególnie jak na rt się gra. Ale momentami widać takie drewno XD te frytki wyglądają jakby ktoś #!$%@?ł tekstury z 2005 roku. No coś za coś
  • Odpowiedz
@anzii: Cp ma ciekawą fabułę, ale po prostu widać, że jest w #!$%@? pocięta, a historia z johnym miała być tylko jedną z głównych ścieżek gry. Nawet nie będę się odnosił do tego #!$%@? zakończenia przed napadem w kosmosie XD.
Walka na pięści to żenada, którą po prostu powinni usunąć i wypuścić w którymś z patchy jak już się będzie do czegoś nadawać, bardzo średnie aktywności poboczne walone na jedno
  • Odpowiedz