Wpis z mikrobloga

@emjot86: Hehe dokładnie. Jakim to trzeba byc zielem zeby narzekać na dzwiek i30N. Nawet jesli jest sie bananowcem z v8 to trzeba przyznać ze i30n brzmi lepiej niz jakiekolwiek inne r4 w historii ;)
@ztck: R6 nie brzmią, niestety. Miałem e36 z 2.5L R6 i jeździłem kolegi e92 335i. Słyszałem te przerobione wydechy i R6 jest zbyt równo pracującym silnikiem żeby dawać naprawdę fajny dźwięk. Dla mnie R6 na głośnym wydechu to głośny hałas. V6 to jest fajny silnik pod dobry wydech. Infinity g37s brzmiało cudownie a miało podobną moc jak 335i kolegi.

i30N ma regulowany wydech i możesz np mieć otwarte przepustnice ale wyłączyć
mi się ten dziwek w u mnie w BMW właśnie podoba, nie #!$%@? z kalacha co chwila, nie ryczy, dla mnie jest zajebiscie przyjemny. W 650i miałem trochę zmodyfikowany i był moment w którym postanowilem go wyciszyć bo mnie jego głośność #!$%@?. Czy i30N brzmi spoko? No brzmi, dla mnie za głośny, ale jak już mówiłem ton dzwieku ma bardzo przyjemny.


@ztck: Zgadza się. Jest tak jak napisałem, R6 brzmi bardzo
ale niestety w moim odczuciu miał gorsze wnętrze i był zajebiscie niekomfortowym autem, jakoś się w nim złe czułem.


@ztck: Tego się właśnie martwiłem w tym macanie. Gardzę ludźmi kupującymi x3/X5 M. Te auta są absurdalnie twarde i niszczą całą koncepcję suva.

Wyśmiewanie aut za to ze ma X cylindrów to w ogóle parodia, znam fajne R4 i #!$%@? V8, a W12 mnie bardzo zawiodło. mam tez cichutkie V12 które nie
@ztck: Jeździłem bazowy golasem (prawie) x3 i byłem w szoku jak miękkie jest zawieszenie. Czułem się jak w s klasie (starej bez pneumatyki ;) ). Nie zależy mi na mocy w dupowozie. Szczerze to x3 184 koni mi całkiem wystarczało. Przy spalaniu rzędu 8L benzyny przy prędkości 150 km/h to ja więcej nie chce, a z miejsca dzięki xdrive i tak odpycha się sensownym tępem.

Ty masz x3M czy x3M40i? Nie
X3M, serio, sam trochę wątpiłem w M ale ogarnąłem na tydzień, pokręciłem się i okazało się że jest w pytę xD Jeżeli chodzi o samochody najgorzej mam z wysiadaniem/wsiadaniem, stąd coś wyższego potrzebowałem, natomaist zawias w X3M okazał się dla mnie rozsądny. Czego nie mogę powiedzieć o Macanie, w którym mnie #!$%@? strzelał od telepania tą taczką xD

@ztck: Ehh nie lubię tego. Ty masz ta najnowszą generację x3M w której
@ztck: Wow jesli to x3m nie jest wcale tak twarde to wypisuje sie ze wszystkich kanałów motoryzacyjnych. Nie zeby mnie to sz tak bardzo mogło zaskoczyć bo o dziennikarzach mam coraz gorsze zdanie.

Ci z turbo to największa patola. Na niczym sie dobrze nie znaja i tylko pajacują w autach ehh.

Osobiście mnie wkurza brak szacunku do innych i wtedy wdaje sie w gownoburze. Moze to i głupie ale jakos to
@ztck: Wieś jest tuning i jest wieśtuning ;)
Zalozyc fajna felgę karbonowe elementy obniżyć zawieszenie to jeden. Dowalić naklejki jak w aucie wyścigowym, spojlerki dokładki zderzaków ponadwymiarowe felgi to juz jest co innego. Po co robic auto na podobieństwo wyścigówki zeby nawet w pobliżu toru nie przejechac? Szczególnie w takim aucie jak i30N ktore ma gwarancje obejmującą trackdaye.