Aktywne Wpisy

Shoujiki +177
Nie ma bardziej wnerwiającego youtubera niż ten pyzaty i wiecznie niezadowolony obżartus xD chłop co potrafi zachwycać się kebabem z psa albo pleśniejącą zapiekanką z serem z proszku, ale daj mu do zjedzenia coś co nie jest chemicznie podrasowane w 100% i kosztuje więcej niż 20 pln to zjedzie ci interes ¯\(ツ)/¯ a jego fani podobny poziom, śmianie się z gwiazdek michelin, bo naklejka muala lepsza :DD beka bo Wojek zjadł burgera
źródło: IMG_2209
Pobierz
pciem +71
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

I są one przyzwoitą ceną, jaką społeczeństwo MUSI ponieść za to, że DAŁO SIĘ aparatowi władzy uprzednio OGRABIĆ z osobistych praw i wolności. CZY społeczeństwo TEGO chce, CZY NIE ¯\_(ツ)_/¯
...za to, że chociażby zezwoliło ono na wyjęcie prywatnej broni palnej spod prawa - i umożliwienie dostępu do broni wyłącznie w ramach ścisłego wyjątku od ogólnego zakazu nałożonego przez RZĄD (który jak wiadomo - zawsze sobie jakoś radę DA (ಠ‸ಠ)