Wpis z mikrobloga

  • 44
@anonimowy_programista serio to wasze porady to naprawdę :) miałem kontakt zweryfikowali mnie już 10 razy. Revolut nie używa kontaktu telefonicznego tylko zabezpieczonego czatu. Teraz każdy głupi może zadzwonić i podać się że jest pracownikiem na przykład mBanku i co? Takim konsultantom wierzysz? Lol

Revolut poszedł inną drogą. Tylko zabezpieczony czat z konsultantem poprzez aplikację.
  • Odpowiedz
Teraz każdy głupi może zadzwonić i podać się że jest pracownikiem na przykład mBanku i co? Takim konsultantom wierzysz? Lol


@dexter-morgan: Po pierwsze. Łatwo można spoofować numer, więc nawet jakby do mnie ktoś zadzwonił z numeru banku, to ja w praktyce i tak się rozłączam i dzwonię na oficjalną infolinie.

Chodzi mi natomiast o coś innego. Sam jestem programistą i nie lubię Single point of failure. ~~O ile mi wiadomo,
  • Odpowiedz
@dexter-morgan: Nie no chłopie wielki szacun. Jestem pod wrażeniem, nie wydaj na głupoty ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tylko spytam, co cię przekonało do zainwestowania w te spólki. Z góry dziękuje za odpowiedź i życzę dalszych sukcesów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz