Wpis z mikrobloga

Nigdy jeszcze nie miałem dziewczyny, nie mam doświadczenia, więc musze uważać. A zwłaszcza, że będąc młodym facetem, trzeba wiedzieć o tym, że kobiety sa gorszę od mężczyzn. Jaki trzeba być, żeby przyciągnąć ich uwagę?
#przegryw
  • 23
  • Odpowiedz
@Asyr: Po pierwsze to bądź sobą, żeby pokochała cię za to jaki jesteś a nie kim starasz się być. Przyciągnąć uwagę możesz raczej wyglądem, ale zatrzymać na dłużej charakterem.
Jeśli brakuje wyglądu, to musisz być otwarty i zabawny, używać żartów sytuacyjnych i sprawiać wrażenie jakbyś miał na ten wygląd kompletnie #!$%@?.
  • Odpowiedz
@Asyr: musisz czesto powtarzac ze sa gorsze i ty juz wiesz na pewno bo tak sadzisz ale jeszcze z zadna nie byles. To sprawi ze beda cie uwazac za rozważanego, zapobiegliwego i ogolnie samca alfa. Superior i freethinker .
  • Odpowiedz
@Asyr: haha, być sobą, zawsze mnie to śmieszy.

Po pierwsze musisz być wyluzowany. Nie możesz być pospinany jakbyś dupę widział pierwszy raz w życiu albo jakoś prawiczek przegryw.

Po drugie musisz być zadbany, czyste buty, nawilżone usta, czyste ręce, zadbana fryzura, i zajebisty styl i ubraniowy może być każdy styl metalowy, hard rockowy, hip hoppowy, ważne żeby był w miarę nowy, niedzielny do kościoła, że tak powiem.

Po trzecie jak
  • Odpowiedz
@leeaxe: No nie, to nie bądź sobą, i udawaj kolejne 60 lat związku kogoś innego. Najważniejsze jest to, żeby być sobą, żeby Ci potem nie narzuciła jakichś zmian. Ewentualne zmiany wychodzą wtedy od Ciebie.
Poza tym tak z czystej ciekawości nie wiem z jakimi kobietami miałeś doczynienia, ale z mojego doświadczenia każdą obrzydzały potrawy chociażby z oliwą truflową ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Asyr: @damian-powazka98:

Ja jestem brzydki i brak mi otwartości, jestem introwertykiem.

Nie potrafię pomóc przyjacielu, az tak się nie znam. Ale sytuacje oceniłbym na #!$%@?ą ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No i tyle warte n0rmickie rady. Bądź sobą, bądź otwarty. Ale jeśli będąc sobą nie jesteś otwarty to
  • Odpowiedz