Wpis z mikrobloga

@dinor913:

Metacritic + opinie użytkowników ≠ prawdziwa ocena

Gdzie każdy może stworzyć sobie tam konto i ocenić grę bez grania w nią nawet jednej minuty.

Wystarczy sobie przypomnieć co działo się w przypadku Last of Us 2 - user score oscylował w okolicach 3-3.5.

Ciekawe dlaczego porównując recenzje użytkowników pomiędzy Metacritic a Steam dla Elden Ring jest taka rozbieżność?
90% pozytywnych z ponad 370 tys recenzji w przypadku Steam.

Całkowicie inny
@temp01_01: ale tez mam wrazenie ze duzo recenzentow wydawalo ocene na podstawie kilku godzin biegania po pogrobnie zeby wydac recke zaraz po premierze a praktycznie kazdy kto preszedl cala gre dostrzega ze to bylo starannie przygotowane doswiadczenie ktore w zasadzie pokazuje cala smietanke gry a potem mamy juz tylko recykling

a co do metacritic, rozumiem przyklad z last of us, ale mozna tak powiedziec o kazdej grze, czy elden ring mial
@3mortis: Niekoniecznie Elden Ring był ofiarą review bombing. Jest widoczna różnica pomiędzy oceną graczy konsolowych a PC. Wiele osób narzeka na optymalizację (taką samą różnicę można zauważyć w przypadku Horizon Zero Dawn wersji PS4 i PC).

Jeżeli byłaby to jednak jedyna różnica to jestem gotowy zrozumieć rozczarowanie, ale jak przyjrzeć się tym niskim ocenom to jest to po prostu żart:

I tak sortując po dacie i czytając najniższe oceny począwszy od
ale jak przyjrzeć się tym niskim ocenom to jest to po prostu żart:

Jeżeli ktoś sugeruje się ocenami z Metacritic to jego sprawa, ale dla mnie to wiarygodności wielkiej tam nie ma.


@temp01_01: To co opisales ma przelozenie na kazda gre na metacritic, bo nie ma podstaw sadzic ze tylko elden ring ma recenzje z dupy a inne topowe premiery roku nie. I tym sie kierujac mozesz porównywać oceny dwoch gier