Aktywne Wpisy
EpicElion +601
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Dziki_Odyniec +934
Medal olimpijski dla Polski w boksie po 32 latach. Lista obecności. Brawo Julia Szeremeta.
#boks #paryz2024 #olimpiada #igrzyskaolimpijskie
#boks #paryz2024 #olimpiada #igrzyskaolimpijskie
Tymczasem największe wtopy marketingowców przez które firmy poniosły (albo prawie poniosły) gigantyczne straty:
#ciekawostki #gruparatowaniapoziomu #mcdonalds
Każdy klient dostawał kupon z zapisaną dyscypliną sportową z igrzysk. Jeżeli USA zdobyło złoty medal w tej dyscyplinie to klient otrzymywał jedzenie z tego kupony. Marketingowcy sugerowali się tym, że USA podczas poprzednich igrzysk zdobyli 34 złote medale.
Jednak wydarzyła się tragedia dla księgowych McDonalds. Z powodu napięć politycznych z udziały zrezygnowały ZSSR i NRD czyli najwięksi konkurenci podczas zawodów. Finalnie USA zdobyło 83 złote
W 1996 Pepsi wypuściło reklamę w której informowano o nowej akcji zbierania punktów. W zamian za punkty można było odbierać tshirty czy okulary z logiem niebieskiej coli. Niestety w trakcie reklamy przed kamerą ląduje myśliwiec Harrier i głowny bohater reklamy mówi, że za 7 milionów punktów można odebrać taki myśliwiec.
Cwany 21-latek John Leonard zwęszył biznes. W kampanii był zapisek, że dodatkowe punkty można zakupić za 10 centów. Czyli potrzebujemy 700,000$ aby zdobyć 7,000,000 punktów. John znalazł 5 szalonych inwestorów i zebrał kwotę 700 tysięcy zielonych i wysłał czek do Pepsi. Oczywiście producent nie zamierzał wydać młodzieńcowi myśliwca bojowego
Sprawa finalnie skończyła się w sądzie. Sąd uznał, że żadna zdrowa psychicznie osoba powinna wiedzieć, że myśliwiec bojowy nie może być rzeczywistym elementem promocji”
W 1981 linie American Airlines zaoferowały swoim klientom kartę dożywotnich lotów. Brzmi kusząco? Za 250,000$ (w 2018 warte 560,000$ dzięki inflacji) możesz latać ile chcesz i to w pierwszej klasie. Bardzo fajna oferta. Problem? Ludzie, którzy ją kupili zdążyli ją wykorzystać więcej razy niż była przewidywana całkowita wartość lotów takiego klienta. Okazało się, że niektórzy właściciele kart dokonywali w ciągu roku nawet 1000 lotów (około 3
W 1992 Pepsi na Filipinach rozpoczęło nową akcję promocyjną. Pod nakrętką każdego napoju znajdował się numerek od 000 do 999. Każdego dnia były ogłaszane numery z nagrodami od niewielkich upominków do wielkiej wygranej wynoszącej 1 milion pesos (40,000$ ~ 23 lata pracy na minimalnej na filipinach). Akcja była bardzo dobrym posunięciem bo zwiększyła udziały Pepsi na rynku z 4% na 25%. Oczywiście któregoś dnia coś poszło
@SzubiDubiDu: dlaczego nie piszesz wprost o kradzieży? popierasz złodziejstwo kiedy ktoś okrada korporację, czy bogatych ludzi też mozna w twoim mniemaniu okradać? i dlaczego nie używasz odpowiedniego słowa "kradzież" wstydzisz się bycia złodziejem czy o co chodzi?
Jak zwykle złodzieje nie znają umiaru. Mogliby wziąć worek pieniędzy i nie zostać złapani to ci wzięliby trzy, bo przecież można xD
Jak tak czytałem niektórych pod tagiem McDonald's to niektórzy by się zesrali i zrzygali, ale 9999 kuponów by wykorzystali.
Nie mówiąc już o tych co robili innych frajerów w bambuko
Wiadomo, jak była luka w aplikacji, to można #!$%@?ć, a jak zapomnisz zamknąć mieszkania i je opędzlują to też ty będziesz winny, a nie złodzieje xD A jak jesteś milionerem to już w
@SzubiDubiDu: lol przecież wszystko skopiowane z filmu @KacperSzurek
Panie @KacperSzurek przepraszam za nieświadomą kradzież contentu. Kojarzyłem wątki z filmu i spisałem co zapamiętałem i wyszukałem (╯︵╰,)
A, i ten drugi nie powoduje śmierci w krajach trzeciego świata :)))
@Ulyssos: można to pluć na złodziei a nie kogoś okradać, wiec tfu patusie na ciebie