Wpis z mikrobloga

„Hur dur bo polacy to kradno i trzeba się wstydzić, że zły szary człowiek robi w bambuko wielkomiliardową korporację przez dziurę którą sama stworzyła”

Tymczasem największe wtopy marketingowców przez które firmy poniosły (albo prawie poniosły) gigantyczne straty:

#ciekawostki #gruparatowaniapoziomu #mcdonalds
SzubiDubiDu - „Hur dur bo polacy to kradno i trzeba się wstydzić, że zły szary człowi...

źródło: comment_1654058756hzOQVvKab5dcYnsEw8HGmC.jpg

Pobierz
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

1. Promocja McDonald’s 1984 podczas igrzysk olimpijskich.
Każdy klient dostawał kupon z zapisaną dyscypliną sportową z igrzysk. Jeżeli USA zdobyło złoty medal w tej dyscyplinie to klient otrzymywał jedzenie z tego kupony. Marketingowcy sugerowali się tym, że USA podczas poprzednich igrzysk zdobyli 34 złote medale.

Jednak wydarzyła się tragedia dla księgowych McDonalds. Z powodu napięć politycznych z udziały zrezygnowały ZSSR i NRD czyli najwięksi konkurenci podczas zawodów. Finalnie USA zdobyło 83 złote
SzubiDubiDu - 1. Promocja McDonald’s 1984 podczas igrzysk olimpijskich.
 Każdy klien...

źródło: comment_16540588566tyWL4ywPwdHg1mfyAidSg.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
2. Zbierz 7 milionów punktów z Pepsi i odbierz myśliwca startującego pionowo.
W 1996 Pepsi wypuściło reklamę w której informowano o nowej akcji zbierania punktów. W zamian za punkty można było odbierać tshirty czy okulary z logiem niebieskiej coli. Niestety w trakcie reklamy przed kamerą ląduje myśliwiec Harrier i głowny bohater reklamy mówi, że za 7 milionów punktów można odebrać taki myśliwiec.

Cwany 21-latek John Leonard zwęszył biznes. W kampanii był zapisek, że dodatkowe punkty można zakupić za 10 centów. Czyli potrzebujemy 700,000$ aby zdobyć 7,000,000 punktów. John znalazł 5 szalonych inwestorów i zebrał kwotę 700 tysięcy zielonych i wysłał czek do Pepsi. Oczywiście producent nie zamierzał wydać młodzieńcowi myśliwca bojowego

Sprawa finalnie skończyła się w sądzie. Sąd uznał, że żadna zdrowa psychicznie osoba powinna wiedzieć, że myśliwiec bojowy nie może być rzeczywistym elementem promocji”
SzubiDubiDu - 2. Zbierz 7 milionów punktów z Pepsi i odbierz myśliwca startującego pi...

źródło: comment_1654058912OVj8XtPCJRO4xufMpi2Hvr.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
3. Darmowe loty z American Airlines

W 1981 linie American Airlines zaoferowały swoim klientom kartę dożywotnich lotów. Brzmi kusząco? Za 250,000$ (w 2018 warte 560,000$ dzięki inflacji) możesz latać ile chcesz i to w pierwszej klasie. Bardzo fajna oferta. Problem? Ludzie, którzy ją kupili zdążyli ją wykorzystać więcej razy niż była przewidywana całkowita wartość lotów takiego klienta. Okazało się, że niektórzy właściciele kart dokonywali w ciągu roku nawet 1000 lotów (około 3
SzubiDubiDu - 3. Darmowe loty z American Airlines

W 1981 linie American Airlines z...

źródło: comment_1654058982l86XPSXnoVokN3akDHMQ16.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
4. Gorączka numerkowa z Pepsi 349

W 1992 Pepsi na Filipinach rozpoczęło nową akcję promocyjną. Pod nakrętką każdego napoju znajdował się numerek od 000 do 999. Każdego dnia były ogłaszane numery z nagrodami od niewielkich upominków do wielkiej wygranej wynoszącej 1 milion pesos (40,000$ ~ 23 lata pracy na minimalnej na filipinach). Akcja była bardzo dobrym posunięciem bo zwiększyła udziały Pepsi na rynku z 4% na 25%. Oczywiście któregoś dnia coś poszło
SzubiDubiDu - 4. Gorączka numerkowa z Pepsi 349

W 1992 Pepsi na Filipinach rozpocz...

źródło: comment_1654059096goy3p1WAvnlDgniFccJOom.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
zły szary człowiek robi w bambuko wielkomiliardową korporację przez dziurę którą sama stworzyła”


@SzubiDubiDu: dlaczego nie piszesz wprost o kradzieży? popierasz złodziejstwo kiedy ktoś okrada korporację, czy bogatych ludzi też mozna w twoim mniemaniu okradać? i dlaczego nie używasz odpowiedniego słowa "kradzież" wstydzisz się bycia złodziejem czy o co chodzi?
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu: złodziej tłumaczy swoje złodziejstwo xD

Jak zwykle złodzieje nie znają umiaru. Mogliby wziąć worek pieniędzy i nie zostać złapani to ci wzięliby trzy, bo przecież można xD

Jak tak czytałem niektórych pod tagiem McDonald's to niektórzy by się zesrali i zrzygali, ale 9999 kuponów by wykorzystali.
Nie mówiąc już o tych co robili innych frajerów w bambuko
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@SzubiDubiDu: z tym pepsi na Filipinach, zamieszki kilka miesięcy xD ale sie nie dziwie, tylko jest chyba błąd skoro wydrukowali 800k głównych nagród, z czego jedna to 40k a potencjalne straty tylko 9mln?( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu: Zajebiste porównanie, akcje w których korpo się przeliczyło, albo zrobiono oczywisty błąd kodu, który wyszedł na dużej ilości produktu, który trafił do normalnych klientów porównujesz do celowego wykorzystania luki, która wymaga trochę bardziej zaawansowanych działań xD
Wiadomo, jak była luka w aplikacji, to można #!$%@?ć, a jak zapomnisz zamknąć mieszkania i je opędzlują to też ty będziesz winny, a nie złodzieje xD A jak jesteś milionerem to już w
  • Odpowiedz
@BenAffleck: o kurde, właśnie tego szukałem jak rano szykowałem wpis ale nie mogłem znaleźć. Szukałem na głównej i na innych stronach a zapomniałem, że na mirko to było

Panie @KacperSzurek przepraszam za nieświadomą kradzież contentu. Kojarzyłem wątki z filmu i spisałem co zapamiętałem i wyszukałem (,)
SzubiDubiDu - @BenAffleck: o kurde, właśnie tego szukałem jak rano szykowałem wpis al...
  • Odpowiedz
@Deska_o0: tak, korporacje można okradać. Miliarderów też. Różnica między nimi, a złodziejem od nich kradnącym jest taka, że ci pierwsi robią to w białych rękawiczkach.

A, i ten drugi nie powoduje śmierci w krajach trzeciego świata :)))
  • Odpowiedz
@Deska_o0: patusieXDD patologiczna to jest sytuacja, w której wielkie korporacje ruchają całe społeczeństwo w dupę, a niektórzy proszą jeszcze o więcej śliny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Ulyssos: patologiczne to jest usprawiedliwianie swojego złodziejstwa, ale wracając do twoich urojeń złodzieju to która korporacja mnie okrada oraz w jaki sposób to robi?
  • Odpowiedz