Może się nie znam, może coś robię źle, ale tak 737 od pmdg wychodzi z holdingu. O ile się orientuję powinien wracać idealnie na kreskę a nie ścinać. #msfs #fsx #p3d #xplane #symulatory
@newerty: w czerwcu będę miał więcej czasu na symulatory to po opisach pmdg tym bardziej feniksa kupuję ^^ No i bae, na latanie cargo po Ameryce południowej i Afryce ( ͡°͜ʖ͡°)
@newerty: z tego co pamiętam, gdy masz przygotowane wyjście z holdingu powinna pokazać się biała przerywana linia i po zatwierdzeniu wyjścia samolot powinien się po niej poruszać. Sprawdź jak wygląda ta przerywana linia, jeżeli samolot nie będzie się po niej poruszał to jest to #!$%@? LNAV, który naprawiają już chyba od 5 lat.
@KaiserBrotchen: biała przerywana linia to nieaktywna trasa kreska trasy (nie pamiętam czy wyświetla się przy programowaniu wyjścia z holdingu), różowa to aktywowana. I tak jak w screenie poniżej samolot powinien lecieć po różowej kresce (magneta line) do punktu BOTAL i w punkcie BOTAL wyjść z holdingu - tak przynajmniej byłem uczony. Tymczasem PMDG wszedł w holding przeleciał pierwszą część poprawnie a kiedy zaprogramowałem mu wyjście ten poleciał na skróty zamiast kontynuować
@newerty: w żadnym manualu do 737 nie znalazłem informacji jak powinien się zachować ten samolot podczas wyjścia z holdingu, ale moim zdaniem jest to bug i samolot powinien lecieć wzdłuż różowej linii. Myślałem, że kreskowana, która po zatwierdzeniu holdingu zamienia się w różową też będzie skracać, ale jeżeli tworzy się zwykła linia, która jest zgodna z trasą, a samolot nie leci po niej to podejrzewam, że jest to #!$%@? LNAV.
@kot-z-cheshire: ok jeżeli dobrze rozumiem manual, to powinien skrócić holding (dokręcić) ale wyjść w punkcie BOTAL tym samym kursem jakim wchodził a wyraźnie widać że dopiero w punkcie BOTAL zaczął kręcić na kreskę.
@newerty: logika jest taka, że najkrótszą drogą będzie chciał się dokręcić na inbound course holdingu i wyjść z holdingu na entry / exit punkcie. Jeżeli warunki na to pozwolą, to może ściąć holding. Co jest sensownym zachowaniem biorąc pod uwagę, że możesz mieć leg time inny niż standardowe 1,5 minuty i bez sensu jest latać dalej w holdingu. Tego wyjścia z holdingu nie wyrysuje. Wyrysuje tylko wejście w holding (direct, parallel,
@kot-z-cheshire: tak, zgadzam się z tobą, chodzi mi o to że wychodząc z holdingu nie przeciął punktu BOTAL tym samym kursem którym wszedł w holding - wchodził kursem 224 a wyszedł kursem 235 - a tak powinien zrobić według manuala do FMC. Rysunek chyba lepiej zobrazuje o co mi chodzi - oczywiście jest dosyć uproszczony i krzywizna nie bardzo się pokrywa z tym co chciałem narysować ale to tylko paint.
#msfs #fsx #p3d #xplane #symulatory
No i bae, na latanie cargo po Ameryce południowej i Afryce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Myślałem, że kreskowana, która po zatwierdzeniu holdingu zamienia się w różową też będzie skracać, ale jeżeli tworzy się zwykła linia, która jest zgodna z trasą, a samolot nie leci po niej to podejrzewam, że jest to #!$%@? LNAV.
@KaiserBrotchen: niżej screen z manuala do 737