Wpis z mikrobloga

@credenss: a może dasz zdjęcie z przodu gdzie zapewne jest założony zderzak od mpakietu i nie ma miejsca na ramkę wiec po prostu zamawia się mniejszą i jest to wtedy legalne gdyż miejsca pod standardową brak?
  • Odpowiedz
@M3F3DR0N: @aqweds: No to kolega ci właśnie napisał, że to wina #!$%@? urzędniczego a znaków jest wystarczająca ilość. Wystarczy przydzielać z całej puli i sprawa rozwiązana. Teraz dopiero zamykam temat.
  • Odpowiedz
@bigos555: ale ja nie twierdzę że nasz system tablic jest zajebisty - kwestia podstawowa po #!$%@? regionalizacja i oznaczanie powiatów, jeżeli 3/4 nowych aut w Polsce jest branych na firmę (najczęściej w leasing) i ma blachę WE/WPR/PO/DW... (niepotrzebne skreślić). Tak samo w przypadku czarnych blach stare po okresie karencji wracały do obiegu, białe są jednorazowe.
Natomiast blachy skrócone działają w ramach tego #!$%@? systemu i muszą być z nim jakkolwiek
  • Odpowiedz
@bigos555: nie jest to prawda, bo w PL też można zamówić takie tablice, ale są one za duże w stosunku do miejsc na tablice amerykańskie, poprostu znaki na tablicy są znacznie większe więc i znaków mniej. Rozwiązanie jest dobre, tylko nie powinno być stosowane dla pojazdów gdzie nie jest potrzebne, ewentualnie powinna być możliwość montażu zmniejszonej tablicy dla pojazdów specjalnych (w sensie tablicowym)
  • Odpowiedz
muszą być z nim jakkolwiek spójne


@aqweds: Nie muszą. Nie ma najmniejszej potrzeby. Z dnia na dzień potrafią zmieniać jakieś przepisy, nie widzę żadnego problemu aby zlikwidować regionalizację literkową.

nie jest to
  • Odpowiedz
@bigos555: a tak, komentarz z tablicą dwurzędową był kogoś innego; w tym zakresie prostuję.
Jeśli chodzi o popyt, to powinno byc jednak przyjęte, że reszta zostaje wolna na przyszłe potrzeby. Samochody używające dziś tablic mogą wciąż jeździć za 20 lat, a liczba tablic się nie zwiększy. Samochodów zaś może być więcej. Jest to przykład odpowiedzialności społecznej, niestety u nas bardzo kulejącej.
  • Odpowiedz