Wpis z mikrobloga

Taka mnie trochę rozkmina wzięła dziś i w sumie to moje granie w LoLa to #!$%@? jak jakiś przegryw totalny XD. No taki LoLowy NEET.

10 lat w low elo (bronze/silver). Raz miałem golda jak tryhardowałem jakby stawką gry było życie mojej rodziny. Wspominam to chyba jako najgorszy okres pod względem funu. Jak #!$%@? Wietnam XD

Zablokowana kamera, orb walking samym PPM, 0 wiedzy o jakichś tych całych mechanikach mapy, Wave menegmentach, makro, mikro, metro, prajo, jajobajo. Umiem last hitować pod turetem i wiem jak nie pchać linii XD

I jakoś tak sobie w tego LoLa klikam. Nie tryharduje, nie trolluje. Taki se coinflip. Aktualnie mam 40% w/r w bronze II XD. Teoretycznie mógłbym się jakoś zacząć starać. Ale nie chce mi się. Za stary jestem na uczenie się tej gry jakoś na poważnie i nie chce wracać do czasów walki o tego golda, który w sumie i tak mi żadnej satysfakcji nie dał.

Nie umiem grać w sumie żadnej linii i nie mam żadnego maina. Bo w sumie to każda linia wymaga jakiejś tam wiedzy jak ją grać, więc chyba jedyne co mi w miarę wychodzi to ADC, bo umiem w miarę farmić i lubię, choć z tą kamerą i z kite'owaniem samą myszką to mnie te bronzy ruchają jak chcą mechanicznie. Z resztą nie umiem być agresywny, bo palce sobie łamię, więc wymiany all iny zazwyczaj w dupe i tak XD. A nawet jak wyjdzie to i tak w TFach będzie dupa, bo jak się zaczynają to ostatnio dopiero skumałem, że ja tam tak naprawdę nic nie widzę. No mroczków dostaje, paniki i klikam byle co XD A jeśli chodzi o maina czy granie otp to mnie to w 3 dupy nudzi po więcej jak 3 grach tą samą postacią. Więc co gre gram czym innym, gdzie indziej.

I tak 10 lat XDDD W sumie to setki godzin tak naprawdę stracone bez żadnych osiągnięć. Żadnego progresu, wręcz regres jest, bo się starzeje XD. Zabawa powiedzmy jakaś tam jeszcze jest czasem, ale to rzadko, bo tu jest zazwyczaj stomp w jedną bądź drugą. Po 10 minutach gra jest w 90% przypadków rozstrzygnięta.