Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko237
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

593

Konsultant Play próbuje zapobiec złożeniu reklamacji wprowadzając w błąd

Konsultant Play próbuje zapobiec złożeniu reklamacji wprowadzając w błąd

Konsultant Play nie zna regulaminu i podaje prędkość minimalną internetu z kosmosu, po czym piszę że się pomylił.

Valium
Valium
Valium
z
wykop.pl
dodany: 07.03.2024, 18:44:18
  • #
    play
  • #
    oszukujo
  • 128
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Cześć, chciałem się podzielić ciekawą sytuacją która mnie spotkała podczas składania reklamacji.

Kontekst: Zmieniłem ADSL z Orange (40 Mbs) na Światłowód z Play (300 MBs). Działa to słabiutko (gorzej niż ADSL bo niestabilnie), szczególnie w godzinach szczytu. 

Zdarzenie: Postanowiłem porobić testy certyfikowanym narzędziem z UOKiK i złożyć reklamację. Skontaktowałem się poprzez czat na stronie Play. Po spytaniu konsultanta ile wynosi minimalna prędkość ten stwierdził że 1 Mbs. Oczywiście od razu dostałem propozycje "hard resetu" i wykręcania kabla. Zapytałem więc czy wyczerpałem możliwości reklamacji, a konsultant na to że "Nie ma limitu" (prędkości) ale może przyjąć reklamacje na żądanie.  W tym momencie zacząłem szukać regulaminu w którym kiedyś widziałem że minimalna prędkość jest inaczej określona.... no i znalazłem -> 

16. Prędkość Minimalna stanowi: a) dla pakietów o prędkościach deklarowanych pobierania danych do 600 Mb/s oraz deklarowanych prędkościach wysyłania danych do 30 Mb/s – wartość nie mniejszą niż 50% Prędkości Maksymalnej,

(w korespondencji podałem że jest to paragraf 16, a tak naprawdę jest to pragraf 8 Pkt. 16)

Wkleiłem tekst z regulaminu do czatu i zapytałem czy to się nie tyczy światłowodu. Tutaj konwersacja zaczyna być bardzo ciekawa bo dostałem odpowiedź:

Jeżeli jest taki punkt w regulaminie, to znaczy że obowiązuje to w Twojej umowie.

Zapytałem więc czy ten regulamin nie jest dla wszysktich abonentów, na co konsultant odpowiedział:

Jest dla wszystkich. :)

Po pytaniu czemu pisał że jest inaczej, dostałem odpwiedź:

Pomyliłem się.

Wrzucam na przestrogę dla osób które będą w podobnej sytuacji. Wyglada mi to na celowe działanie. Nie wierzę że konsultant pomylił się. Wyglada to tak jak by od początku grał na to żeby reklamacji nie było. Jeżeli tak jest to jest to straszne świństwo.

W załączeniu screeny z czatu

Treści powiązane (1)

Link do screenów (lepsza jakość)
Valium
z ibb.co
  • 1

Komentarze (128)

najlepsze

norathar
norathar
norathar
07.03.2024, 21:36:35 via Wykop
  • 93
Z Play w ogóle jest wesoło. Wysyłali mi SMSy z reklamami mimo że nie dałem na to żadnej zgody. Kontaktowałem się wpierw przez ich chat. Powiedziano mi, że zgód marketingowych nie mam włączonych i rozmowa się urwała.
Następnie udałem się do salonu Play, na miejscu powiedziano to samo, ale że pokazałem konsultantowi SMSy to mi uwierzył i założył sprawę.

Po tygodniu zadzwoniła do mnie osoba z obsługi klienta twierdząc, że żadnych SMSów
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Hodofca
Hodofca
07.03.2024, 22:18:57 via Wykop
  • 36
Z Play w ogóle jest wesoło. Wysyłali mi SMSy z reklamami mimo że nie dałem na to żadnej zgody.


@norathar: Z tymi zgodami marketingowymi to jest więcej cwaniackich firm. W Orange jak zakładałem internet to mówię gościowi, ale poproszę bez żadnych zgód marketingowych, drukuje mi umowy a tam wszystko pozaznaczane. Wmówił mi że to się inaczej nie da bo promocja nie będzie działać i to sobie mogę później poodznaczać jak
  • Odpowiedz
Hodofca
Hodofca
08.03.2024, 08:01:24 via Wykop
  • 9
opowiadaj dalej Miras!


@nirvikalpasamadhi: Nawet nie muszę opowiadać. Mam wszystko na filmie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A co do tego Orange...to w sumie muszę sprostować. Nie było żadnej promocji za zgody. Gościu tłumaczył to tym że "tak przyszło z centrali, nic się nie da zrobić ( ͡° ͜ʖ ͡°) "
Hodofca - >opowiadaj dalej Miras!

@nirvikalpasamadhi: Nawet nie muszę opowiadać. Mam...
  • Odpowiedz
Sea-Wolf
Sea-Wolf
Sea-Wolf
08.03.2024, 04:24:36 via Wykop
  • 47
Taaa, Play i ich obsługa klienta. Prawie wyśmiałem konsultantkę, która chciała usilnie mnie namówić na przejście ze starej umowy UPC do Play z warunkami gorszymi pod każdym względem od obecnych, i jeszcze chciała to sprzedać jako najkorzystniejszą ofertę na rynku.

Strach mysleć co będzie jak ten ConnectBox wyzionie ducha.
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

LoopyMajestic
LoopyMajestic
08.03.2024, 06:02:03 via Wykop
  • 22
@Sea-Wolf: haha XD mialem to samo
100mb wolniej za 30zl wiecej.
  • Odpowiedz
gokish
gokish
gokish
08.03.2024, 06:14:09 via Android
  • 14
@Sea-Wolf mam znajomego co robi w play. Ogólnie jak mowil oferta migracyjna z upc do play po przejęciu to jest największe gowno jakie mają w ofercie. Lepiej wypowiedzieć umowę z upc i po tym wziąć nowa w play bo są całkowicie inne oferty...
  • Odpowiedz
Ranger
Ranger
08.03.2024, 07:28:54 via Wykop
  • 42
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Valium
Valium
Valium
Autor
08.03.2024, 13:14:12 via Wykop
  • 1
@Ranger: oczekuję minimum czyli tego że gość zna regulamin i nie kłamie. Oczekuję że przyjmie reklamację, a ja dostanę zwrot kosztów,a jeżeli sprawa się będzie powtarzać to umową zostanie zerwana z winy dostawcy. W sumie to proste. (BTW nie jestem już młody chociaż wciaż się taki czuje :D)
  • Odpowiedz
Soczi
Soczi
08.03.2024, 07:30:15 via Wykop
  • 18
Jak załatwiacie umowę przez internet, na czacie to róbcie screeny rozmowy, bo później może być "coś nie tak".
Ja kilka lat wstecz załatwiałem przedłużenie umowy (właśnie w play) i zaproponowano mi abonament 50 zł/msc (brutto), później faktury po 55 zł przychodzą. Napisałem reklamację, załączyłem screeny, kilka rozmów z konsultantem i kolejna faktura przyszła wyrównująca za 2 lata. 5 zł niby niewiele, ale w skali 2 lat daje 120 zł, a w skali
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Czajnikowsky
Czajnikowsky
08.03.2024, 05:54:37 via Wykop
  • 12
Blok internet play po kablu,postanowiłem dokupić Tv,przyszedł box ,podłączony ,ale nie ma kilku programów,a jedynie wyświetla się informacja "Chcesz obejrzeć materiał?Przełącz się na internet Play" WTF jaki internet play ,jak przecież mam taki.(brakuje programów z grupy Polsat) no więc telefon do konsultanta o co chodzi?Sprawdza konto abonamenta i mówi: No tak,faktycznie ma pan z nami podpisaną umowę,jest internet w play,ale u nas w systemie widzi go jako internet w Vectry,bo jest na
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

leon-san
leon-san
08.03.2024, 06:50:49 via Android
  • 25
@Czajnikowsky w takim wypadku mówisz, że rozwiazujesz umowę z winy operatora. Nagle wszystko się da zrobić
  • Odpowiedz
Ranger
Ranger
08.03.2024, 07:31:29 via Wykop
  • 1
@Czajnikowsky: rzecznik ma takiego głupoty w dupie, ale powodzenia! :(
  • Odpowiedz
chix
chix
08.03.2024, 08:51:38 via Wypiek
  • 10
Ja nie wiem dlaczego uokik się jeszcze nie zabrał za patologię jaką jest play światłowód. U mnie regularnie w nocy net zwalniał do poziomu dawnej Neostrady bo (to mi powiedział technik) za dużo ludzi przyłączyli pod jeden kabel i to teraz jest nasz problem a nie ich. Reklamacji nie uznali mówiąc że awaria nie trwa dłużej niż 2 godziny więc mi nie zwrócą mimo że co noc nie mam internetu. Kupiłem router
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

chix
chix
08.03.2024, 13:25:11 via Wypiek
  • 0
@Valium Ale ja właśnie zrobiłem takie, w ciągu nocy robiłem pomiar 6 razy, 5 razy packet loss 100% a raz się udało, to mi odpisali że awaria nie trwała dłużej niż 2 godziny więc według regulaminu nie ma podstaw do reklamacji. Mógłbym kręcić aferę z uke i uokik ale ludzie już próbowali to się na nich wypięli
  • Odpowiedz
Valium
Valium
Valium
Autor
08.03.2024, 13:46:30 via Wykop
  • 0
@chix: pewnie spróbuję z UOKiK bo dzisiaj stwierdzili że:

Otrzymałam informację od dostawcy, że problem jest zbyt złożony by go rozwiązać na ten moment. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Za utrudnienia przepraszamy.


i jest to raczej mało satysfakcjonujące :) , szczególnie że zamkneli zgłoszenie. Odpowiedziałem im że interesuje mnie w takim przypadku zwrot kasy za każdy dzień lub rozwiązanie i zobaczymy. Jak mnie zleją to UOKiK i wtedy dam znać co
  • Odpowiedz
Hooch180
Hooch180
08.03.2024, 08:21:25 via Wykop
  • 9
Przeszedłem na Play bo u mnie konkurencja ma bardzo słaby zasięg a ceny w zasadzie te same.
Po 2 dniach internet z 50 Mbps zwolnił do 2-5 Mbps i nie przyspieszał. Zadzwoniłem do nich. Dostałem informację, że BTS uszkodzony do 24h naprawią. Po kolejnych 3 dniach nic. Dzwonię znowu to mi mówią że jest obciążony i nie mają w planach go modernizować.

Powiedziałem, że w takim razie zrywam umowę (nie minęło 14
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Hooch180
Hooch180
11.03.2024, 08:03:42 via Wykop
  • 0
@Helsing: Jak widać się dało. I nie, restart telefonu nie pomógł. Przed rozmową próbowałem też kartę sim w innym telefonie. A prędkość poprawiła się zaraz po rozmowie. Nawet reset nie był potrzebny.
  • Odpowiedz
Helsing
Helsing
11.03.2024, 14:16:42 via Wykop
  • 0
@Hooch180: No to Ci powiem jedno. Żaden konsultant nie ma możliwości "przywrócenia" prędkości. Jedyna sytuacja to kiedy rozpoczyna się nowy okres rozliczeniowy i zablokuje się prędkość do 1 Mb/s na numerze z powodu błędu. To nie "czynności" typa z infolinii Ci pomogły ;]
  • Odpowiedz
paramedix
paramedix
paramedix
07.03.2024, 19:35:16 via Wykop
  • 8
@play_polska zapraszam...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

hopex
hopex
08.03.2024, 10:13:00 via Wykop
  • 7
hopex

źródło: oni też przeszli do Playa

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

WujekDuch
WujekDuch
08.03.2024, 11:30:14 via Wykop
  • 4
@hopex: kapłani 5G
  • Odpowiedz
8611
8611
08.03.2024, 08:39:12 via Wykop
  • 7
Oj też miałem przeboje z Play - na czat to nie ma co liczyć, oni tam nic nie mogą. Już nie chce mi się rozpisywać, ale w skrócie: podpisywałem nową umowę 6 razy i 5 razy zrywałem bo technik nie przyjeżdżał; czat nie umiał pomóc, w salonie coś tam próbowali zgłaszać do dyrektora czy kogoś i w końcu za którymś razem się udało (kilka razy tam chodziłem); na próbę reklamacji (rozpisałem się
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Hity

tygodnia

O złodzieju czapki z Polski piszą już nawet media w USA.
O złodzieju czapki z Polski piszą już nawet media w USA.
4073
Firma złodzieja czapeczki z US Open dostałą ponad 12 mln zł w dotacjach!
Firma złodzieja czapeczki z US Open dostałą ponad 12 mln zł w dotacjach!
3753
Deweloperuch.pl ZBIÓRKA NA UJAWNIENIE DANYCH Z RCN
Deweloperuch.pl ZBIÓRKA NA UJAWNIENIE DANYCH Z RCN
2966
Ci ludzie nie mają wstydu w oczach: Gwiazda disco-polo zakłada zbiórkę na córkę
Ci ludzie nie mają wstydu w oczach: Gwiazda disco-polo zakłada zbiórkę na córkę
2711
Happy end - chłopczyk odnaleziony i dostał czapkę.
Happy end - chłopczyk odnaleziony i dostał czapkę.
2531
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #orange
  • #internet
  • #plus
  • #tmobile
  • #telefony
  • #upc
  • #pytanie
  • #lte
  • #rozdajo
  • #gsm
  • #kiciochpyta
  • #virginmobile
  • #fanta
  • #fantaspriteplay
  • #sprite

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking