Wpis z mikrobloga

TRIGON:SPACE STORY pokrótce można opisać jako wyniesienie FTL w świat 3D. Czy udane? Jeśli chodzi o wygląd to z pewnością tak. Z grywalnością z uwagi na poziom trudności już nie do końca. Gra zyskała wizualnie i wygląda naprawdę ładnie. Zadbano także o oprawę dźwiękową i odgłosy strzałów i wybuchów poparte ciekawą ścieżką audio będzie dla nas miłym urozmaiceniem.

Gra garściami czerpie z pierwowzoru i jeśli byłeś fanem FTL będziesz czuć się jak w domu. Wiernie oddano mechanikę choć można też zauważyć pomniejsze zmiany nie wpływające jednak zbytnio na całość odbioru. Na chwilę obecną nie oferuje jednak niczego rewolucyjnego -

Tytuł jest lekko przesadzony jeśli chodzi o poziom trudności. Jest dosyć ciężko i łatwo jest odnieść porażkę - a nie ma tu możliwości zapisu gry. Daje się to we znaki szczególnie na początku gdy nie do końca jeszcze znamy mechanikę gry.

Autorzy nie ustrzegli się też przed drobnymi niedoróbkami jednak nie są one na tyle istotne by jakoś specjalnie przeszkadzały w grze (ale są upierdliwe). Gra obecnie znajduje się w fazie Early Access więc pytanie czy autorzy będą słuchać społeczności i doszlifują jeszcze swój produkt...

#steam #gry #pcmasterrace #hakimodo #ftl #roguelike
LITWIN - TRIGON:SPACE STORY pokrótce można opisać jako wyniesienie FTL w świat 3D. Cz...
  • 6
Tytuł jest lekko przesadzony jeśli chodzi o poziom trudności.


@LITWIN: lekko bym tego nie nazwał xD czytałeś recenzje na steamie? jebią grę strasznie za brak balansu
@acidd: przecież w to grałem ;) Frakcje (rasy) znacznie się od siebie różnią i niektórymi gra się znacznie łatwiej, innymi znacznie znacznie trudniej. Można to poczytywać za brak balansu... albo dodatkowe wyzwanie ;)

Trzeba zrozumieć mechanikę i zachowanie wrogów. Minusem jest to, że nie wszystko jest wytłumaczone i trzeba samemu dochodzić w boju - a to często wiąże się z przegraną co mnie też na początku kilka razy niemile zaskoczyło.

Jeśli