Wpis z mikrobloga

Drogie Mirki. :o

Ostatnio odkryłem, że #play mnie lekko dyma i może ktoś jest mi w stanie coś doradzić. Sytuacja wygląda mniej więcej tak - pół roku temu przedłużałem umowę (przy pomocy telefonicznego konsultanta - pierwszy i ostatni raz). Po przedłużeniu gdy zajrzałem z ciekawości w ustawienia konta okazało się, że to, co otrzymałem nie za bardzo miało pokrycie z tym, co miałem otrzymać. Złożyłem reklamację, reklamacja została uznana etc. Na pierwszy rzut oka wszystko było ok. Teraz, gdy po pół roku zmieniłem smarfona dokładnie przejrzałem jakie usługi mam włączone w ramach abonamentu (szczególnie że znacząco więcej zacząłem korzystać z internetu). Okazało się, że nawet po tej reklamacji składanej pół roku tomu nie aktywowali mi obiecanego pakietu internetowego, zamiast tego gorszy na zupełnie innych warunkach. Myślicie, że mogę z tym jeszcze coś zrobić, biorąc pod uwagę, że nie jestem w stanie podać dokładnych dat rozmów z konsultantami? #pomocy