Wpis z mikrobloga

@taro300 zależy jaki budżet i wymagania. Ale ogólnie lepiej iść w coś popularnego co się w razie czego łatwo naprawia i mechanicy nie kręcą nosem. Trzeba unikać okazji w klasie premium czyli a4 b8 czy jakiejś e60 za 20 tys.

Ja bym polecił jakiegoś Fiata Punto, najlepiej w gazie ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Iskaryota ja mogę odpowiedzieć za kolegę, miałem przez 2 lata C5 x7.

Jak padła uszczelka pod głowicą to miesiąc szukałem mechanika bo jest 10x więcej roboty niż w innych autach tej klasy.

Do tego na samo słowo hydro mechanicy nagle mieli terminy na 2 miesiące do przodu xd
@open_or_die: Gdzie porównujesz samochód klasy aspirującej do wyższej-średniej do jakiegoś ekonomicznego pudełka do miasta ( ͡° ͜ʖ ͡°). Nie każdy francuz ma pneumatykę, a Citroen to akurat najgorszy przykład z możliwych. Takie Clio III 1.2 16V jest jak znalazł, proste gówienko z belką z tyłu.
@Iskaryota nie sprecyzowałeś o jakiego francuza ci chodzi ( ͡º ͜ʖ͡º)

C5 to był pierwszy samochód w którym musiałem wymieniać zawiasy drzwi, 1000 zł kosztowały używane xd

Po C5 już nawet Alfa Romeo 156 z 2.0b by mnie nie zaskoczyła w awaryjnosci rzeczy które nie powinny się psuć xd
@open_or_die: C5/C6 to po prostu tykające bomby, nie na polską kulturę techniczną naprawiania czegoś dopiero jak się zesra na amen. Francuzi też mają bardzo dziwną politykę co do produkowania części zamiennych, ich po prostu nie ma, a że aut używanych jest mało to już w ogóle rodzi duży problem. Natomiast takie popularne modele jak Clio III/307 nie powinny sprawiać większego problemu.
@taro300: oj, co za pytanie :) Moja odpowiedź -> Wazne aby malo palilo i jezdzilo nie ma to byc nic drogiego,typowe 1 auto latwe w utrzymaniu :) Do tego ważne, żeby było 5 drzwiowe i żeby było w jak najlepszym stanie w momencie zakupu (bez rdzy). Poza tym wybieraj co ci się podoba i na co cię stać.
@Iskaryota może nie bomby ale będzie z nimi problem. Już teraz niektóre części są cholernie drogie, a lepiej nie będzie.

Pamiętam jak chciałem wymienić jakaś membranę odpowiadającą za gładkie gaszenie auta, bez telepania. Nowych nie ma bo występowały razem z całym osprzętem za grube cebuliony, więc znalazłem jak to można zdrutować za 15 zł bo akurat czesc od jakiegoś vaga pasowała.

Więc jak już teraz bardziej opłaca się drutować to nie chce
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@taro300: Polecam Hyundaia Getz. Mieliśmy od nowości przez 12 lat, poza rdzą atakującą tylne nadkola auto nie do #!$%@?- jedna (!) usterka (zjarał się alternator), auto nawet spoko pod względem przestrzeni i bagażnika, a z zewnątrz to gabaryt Yariski czy Punto. U mnie był polift, benzyna 1.1 66 koni- w sumie nawet wystarczył (975kg masy, 15s do setki, ale nawet w górach w 4 osoby+bagaż dawał radę, tylko redukcja czasem nawet