Wpis z mikrobloga

Hej, nie znam się kompletnie na tym sprzęcie, ale poszukuję hulajnogi na dojazdy do pracy. Najczęściej trasa 10km i okazjonalnie 25km. Budżet do +/- 2500 zł, więc z tego co poczytałem raczej nie ma szans na sprzęt z zawieszeniem. Rozpatruję Xiaomi Scooter Pro 2 i Motus Scooty 10. Chętnie przyjmę też jakieś inne propozycje jak ktoś śmiga na hulajnodze w podobnym budżecie.

#hulajnogaelektryczna #hulajnogi #hulajnoga #xiaomi #ninebot #elektromobilnosc
  • 17
@Andczej: byłem już przekonany do Xiaomi Pro 2, ale zobaczyłem kilka opinii i filmików o Motusie gdzie zaznaczają o większych kołach 10 calowych, większym zasięgu i możliwości odblokowania do 35 km/h bez żadnych modyfikacji, dlatego też zacząłem się trochę zastanawiać nad tym modelem. Śmigałeś, na którymś z wymienionych modeli?
@babahassan: na Xiaomi M365 zrobiłem ponad 2500km, na M365 PRO w pierwszej wersji ponad 4500km, teraz mam ninebota g30 max z przebiegiem około 2000km

dlatego też zacząłem się trochę zastanawiać nad tym modelem


a nie zastawia cie jego cena?
ten motus to odpowiednik ninebota g30 max, porównaj sobie cene i zastanów się na czym oszczędzono ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://www.mediaexpert.pl/rowery/hulajnogi/hulajnogi-elektryczne/hulajnoga-elektryczna-segway-g30e-ii-szaro-zolty
https://www.mediaexpert.pl/rowery/hulajnogi/hulajnogi-elektryczne/hulajnoga-elektryczna-motus-scooty-10-turkusowy?
ciekawe gdzie zniknęło 900zł ( ͡
@Andczej: dobra zrozumiałem już o co chodzi z tą firmą ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak masz już trochę km przejechane to na tych kołach 8,5 calowych w Xiaomi da radę jeździć po jakichś gorszych nawierzchniach typu kostka, płyty betonowe lub przejechania krótkiego odcinka drogą szutrową? Oczywiście nie chodzi o super komfort w tej cenie, a raczej o bezpieczeństwo.