Wpis z mikrobloga

ani grama błotka nie ukruszył


@florekflorek: śruby jak odkręcał to mu się trochę ukruszyło a potem drugi zabrał koło i zaczął ze środka wystukiwać bo tam parę kilogramów było, na szczęście z zewnątrz zostawił
  • Odpowiedz
wstyd takim autem sie bujac


@silver1: jak ktoś jest próżny to może mu wstyd - dla mnie auto jest jak młotek czy też inne narzędzie pracy i ma spełniać swoją funkcję a nie wyglądać. Moje auto jeździ i do tego celu go używam. Jak bym chciał się lansować to bym kupił inne. Ale jak już pisałem wcześniej nie jestem próżny.
  • Odpowiedz
po co zamienisz przód z tyłem


@FELIX90: tył poszedł do śmietnika bo miał zdartą wewnętrzną stronę opony bo przejechałem z krzywym wahaczem z Chorwacji prawie pod samą Słowację a na przód poszły nowe opony
  • Odpowiedz
@FejsFak: xD

lsrrdc: pewnie w lepszym stanie technicznym niż to gówno którym jeździsz


Będąc na twoim miejscu raczej bym nie rzucał takimi hasłami xD xD xD
A moje auto dziękować dobrze się trzyma i raczej nie nazwałbym go gownem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@3RRR tylne opony jak Masz gorsze to wylecisz tyłem z zakrętu nagle, bo przód Ci nie da znać, że coś nie tak. Będzie kleił i nagle polecisz, jak masz gorszy przód to dowiesz się, że coś nie halo, bo auto pojedzie szerzej taka sytuacja jest bezpieczniejsza.


@kipowrot: no, na bank. Super pomysł dawać lepsze kapcie na tył, szczególnie w przednionapędowym aucie, które siłą rzeczy jest podsterowne XD. No i powodzenia w
  • Odpowiedz
@beerkoff @FejsFak jak masz taką różnice w oponach, że zakładając gorsze na przód auto przestanie hamować to może daruj sobie te opony. :)
Zasada jest taka jak napisałem i Twój chłopski rozum tego nie zmieni, ani z tego co widzę nie ogarnie.

Podsterowność jest łatwiejsza do ogarnięcia i dużo wcześniej się objawia i daje więcej czasu na reakcje. Do tego nie trzeba umieć specjalnie jeździć, bo naturalne odruchy pomagają.

Nadsterowność, szczególnie w
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kipowrot: mój chłopski rozum podpowiada, ze:
1. na oponach się nie oszczędza, bo to jedyny element, który zapewnia fizyczny kontakt auta z podłożem. Jak bieżnik opony schodzi poniżej 5mm to zmieniam komplet. Szczególnie tyczy się to zimówek.
2. przez 20 lat za kółkiem nigdy w niekontrolowany sposób nie uciekł mi tył w aucie FWD. W RWD się zdarzało, ale o tym mogę pogadać z kimś, kto miał okazję latać cały rok
  • Odpowiedz