Wpis z mikrobloga

Aktualny #metar z godziny 14:00 (kliknij na lotnisko, aby zobaczyć odkodowany metar)

#metar - co pół godziny (sub/czarnolisto) #metar00 - co godzinę

EPBY 121300Z 24005KT 9000 OVC008 03/02 Q1028 =

EPGD 121300Z 26010KT 2200 BR FEW002 BKN003 01/01 Q1025 =

EPKK 121300Z 23008KT CAVOK 05/02 Q1029 =

EPKT 121300Z 24007KT 2000 BR BKN002 03/02 Q1029 =

EPLB 121300Z 29006KT 3700 BR OVC012 03/02 Q1027 =

EPLL 121300Z 27006KT 7000 OVC010 03/02 Q1029 =

EPMO 121300Z 26011KT 7000 OVC008 02/02 Q1028=

EPPO 121300Z 26005KT 220V290 5000 BR BKN006 02/01 Q1029 R10/29//95 =

EPRZ 121300Z 28007KT 9999 OVC013 04/02 Q1029 =

EPSC 121300Z 17005KT 7000 SCT005 03/01 Q1028 =

EPWA 121300Z 29009KT 5000 BR BKN009 03/02 Q1028 NOSIG=

EPWR 121300Z VRB02KT 0700 R29/0900N FG OVC001 03/02 Q1030 =

EPZG 121300Z 25006KT 8000 OVC005 04/03 Q1030 =

#metar #metarbot #bot (wersja #beta)

zapytania/infrormacje: @Mehgods

Czym jest METAR? Jest to format raportu o pogodzie używany w meteorologii lotniczej i prognozie pogody więcej informacji:


151800 dzień 15. bieżącego miesiąca, raport z godziny 1800 zulu (czas UTC), lokalny dodaj +1


27025KT - wiatr z kierunku 270 stopni o sile 25 węzłów


29028G43KT - wiatr z kierunku 290 stopni o sile 28 węzłów w porywach do 43


9999 lub 0300 - widzialność w metrach, CAVOK = Cloud and Visibility OK


BKN005 - podstawa chmur (BKN005 broken 500ft )


01/M02 - temperatura/punkt rosy w tym przypadku +1/-2


Q0999 - ciśnienie QNH w tym przypadku 999hPa