Wpis z mikrobloga

Aktualny #metar z godziny 07:00 (kliknij na lotnisko, aby zobaczyć odkodowany metar)

#metar - co pół godziny (sub/czarnolisto) #metar00 - co godzinę

EPBY 120600Z 27007KT 9999 OVC011 03/02 Q1030 =

EPGD 120600Z 26007KT 230V290 2000 -DZ BR BKN003 03/03 Q1027 =

EPKK 120600Z 26005KT 9999 BKN020 03/02 Q1032 =

EPKT 120600Z 22007KT 3000 BR SCT004 BKN005 02/01 Q1031 =

EPLB 120600Z 24003KT 1100 -DZ BR SCT002 OVC003 03/03 Q1029 =

EPLL 120600Z 28005KT 250V310 8000 OVC009 03/02 Q1031 =

EPMO 120600Z 28005KT 5000 BR OVC011 02/02 Q1030=

EPPO 120600Z 25008KT 9999 OVC009 03/02 Q1031 R10/29//95 =

EPRZ 120600Z 22006KT 9999 OVC021 02/01 Q1031 =

EPSC 120600Z 22004KT 190V260 7000 BKN008 03/02 Q1030 =

EPWA 120600Z 29007KT 8000 BKN010 03/02 Q1030 NOSIG=

EPWR 120600Z 22003KT 1400 R29/2000 BR SCT001 BKN004 04/03 Q1032 =

EPZG 120600Z 25007KT 220V300 7000 OVC004 03/02 Q1032 =

#metar #metarbot #bot (wersja #beta)

zapytania/infrormacje: @Mehgods

Czym jest METAR? Jest to format raportu o pogodzie używany w meteorologii lotniczej i prognozie pogody więcej informacji:


151800 dzień 15. bieżącego miesiąca, raport z godziny 1800 zulu (czas UTC), lokalny dodaj +1


27025KT - wiatr z kierunku 270 stopni o sile 25 węzłów


29028G43KT - wiatr z kierunku 290 stopni o sile 28 węzłów w porywach do 43


9999 lub 0300 - widzialność w metrach, CAVOK = Cloud and Visibility OK


BKN005 - podstawa chmur (BKN005 broken 500ft )


01/M02 - temperatura/punkt rosy w tym przypadku +1/-2


Q0999 - ciśnienie QNH w tym przypadku 999hPa

  • 1