Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mirki może tu odpiszą albo doradzicie bo na infolinię i maile trochę słabo im to idzie ;-) InPost nadfirma 'zgubiliśmy pana paczkę i do pan nam zrobi'

28.04 nadany zwrot allegro czyli kurier klei sam etykietę
02.05 mail od lokalnego magazynu InPost, jak wygląda pana paczka i co było w środku, bo zgubiliśmy, nic nam nie zrobisz chcesz składają reklamacje
04.05 reklamacja złożona
08.05 nadal nie ma odpowiedzi, paczki dalej, sprzedawca nie odda środków za zwrot bo to nie dostał i tak sobie czekam ;-)

#inpost #zalesie nie jak jak ich zawołać ;-D
  • 3
@KLIFord: Napisz mu, że zgodnie z ust. 3 art. 32 ustawy o prawach konsumenta przekazujesz mu numer nadania zwrotu i oczekujesz zwrotu kasy. Jeśli nadal będzie odmawiał zwrotu, przekaż, że otwierasz dyskusję i występujesz do POK, które go obciąży.

Art. 32.

1.

Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
@KLIFord: Czyli takie "prawo prawem, ale racja musi być po mojej stronie". To jego opinia, ma do niej prawo. Twoim prawem jest otrzymanie środków od niego wcześniej :) W każdym razie masz narzędzia nacisku (przedsądowe wezwanie do zwrotu środków, dyskusja, POK), jeśli zdecydujesz się z nich skorzystać.
Niestety na odpowiedź przez inpost na reklamację najczęściej czeka się 29 dni i ta odpowiedź bywa wezwaniem do uzupełnienia braków, po których mają kolejne