Wpis z mikrobloga

Dlaczego gildia bractwa śniącego jest najlepsza by do niej dołaczyć w gothic 1?

Nie obejmuje się konflikt stary, nowy obóz, możesz wszedzie wejść.
Magia śniącego jest przekozacja: uderzenie wiatru za jednym zamachem bije całe stado orkowych psów, podczas gdy np deszcz ognia 5 kręgu magii bije je ze trzy razy
Możesz uczyć się magii już w pierwszym rozdziale

A poza trybem gracza to w bractwie nikt cię nie prześladuje, straznicy światynni, prowadzeni przez kodeks honoru chronią cię nieodpłatnie przez niebezpieczeńtswami, nie kopiesz rudy za głodowe stawki.

#gothic #gothicpill
Jarkendarion - Dlaczego gildia bractwa śniącego jest najlepsza by do niej dołaczyć w ...

źródło: comment_1651731061JuG65slHg2mR5Kr4d2jEay.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@Jarkendarion: nie kopiesz rudy, ale latasz o bagnach zbierając bagienne ziele, a później je przerabiasz i produkujesz z tego skręty. Po wielogodzinnej harówie jeszcze obowiązkowe modły i nocne czuwania, aby zdobyć łaskę śniącego i uwagę guru. No i wszyscy wiemy, jak to się skończyło ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Magia jest spoko, ale nie masz możliwości zrobienia piątego kręgu, więc odpada później używanie runy z Uruziela. Poza tym
  • Odpowiedz
@Saprofit: Tak, ale zauważ jedną rzecz. Uderzenie wiatru ma też działanie może nie obszarowe, ale na pewno grupowe i to na jedno uderzenie ( ͡° ͜ʖ ͡°) a deszcz odnia na mocniejsze jednostki nie działa jednorazowo. Dodatkowo runa uriziela to finalny etap gry, a magia śniącego przez pierwsze cztery rodziały sieje spustoszenie od uderzenie burzy po pirokinezę ()
  • Odpowiedz
@Jarkendarion: SŚ ma jedną wadę. Walka 2h i 4 krąg magii to o ile dobrze pamiętam 170pn (30 walka 1h, 70 walka 2h + 4 kręgi 70pn).
Robienie pipy z pierwszym poziomem 2h + 2/3 krąg w 3 rozdziale nie ma sensu. Trzeba zdecydować się na jedną drogę czyli np. mistrz 1h + 4 krąg (100pn) albo mistrz 2h (100pn). Pamiętaj, że trzeba też coś w statyski wpakować.
A ta nauka
  • Odpowiedz
@Jarkendarion: No i tak trzeźwo patrząc to różnica między magiem ognia a nowicjuszem to 2 zadania. Kamień ogniskujący i gniazdo pełzaczy. Po wyjściu z kopalni zostajesz magiem i masz dostęp do 4 kręgów. Czyli dosłownie 30minut gry później.
Co nie ujmuje klimatu gry SŚ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Gdyby tylko dali możliwość nauki broni 2h bez mistrza 1h to bym ręcyma i nogyma stał za Tobą. A
  • Odpowiedz
@Jarkendarion: nie żebym miał coś do sekt jako takich, ta przynajmniej nie indoktrynuje dzieci i nie usiłuje wpływać na życie niewierzących, ale czy oddawanie czci nieznanemu bytowi w świecie, gdzie #!$%@? kapłanów faktycznie działa, nie jest jakby ryzykowne? Kiedy śniący okazał się demonem z armią nieumarłych, to nie byłem ani trochę zdziwiony
  • Odpowiedz