Wpis z mikrobloga

Misie potrzebuję pomocy w wyborze roweru. Jestem zielony w temacie, początkujący w jeżdżeniu i chciałbym kupić rower na który nie będę się denerwował i jednocześnie taki który nie będzie kosztował milionów monet. Nie wiem jeszcze jakie dystanse będę robił, bardzo podoba mi się velo 10 i chciałbym po iluśset przejechanych kilometrów spróbować ją zaatakować, mam nadzieję jeszcze w tym roku. Jestem z gdańska, miasto o dziwo nie jest zupełnie płaskie :P

Więc do pytań: czy te rowerki z decathlonu są coś warte? powinienem wybrać szosę czy crossa? czy warto dopłacić ponad 1k między tym

https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-triban-rc100/_/R-p-305831

a tym

https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-triban-rc120-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-302301

Na co w osprzęcie powinienem zwrócić uwagę?

Może z racji bycia łakiem powinienem spróbować pójść w używki? Jeśli tak to jakie?

@Zkropkao_Na może Ty coś podpowiesz rowerowy świrze?

#rower #rowery #pytanie
  • 13
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Doleginho: używki na początek samemu kupować to trochę ryzyko. Dużo zależy od zużycia. Ale fakt, można znaleźć dobre obniżki bo ktoś nie miał czasu i sprzedaje sprzęt co ma przejechane 500km i stoi nieużywany
@Doleginho: baranek na miasto to IMO słaby pomysł. Ja bym szukał jakiejś używki roweru typu fitness, ale tak żeby bez problemu opona 700x40 wchodziła, do tego hample hydrauliczne.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Doleginho: nie jestem specem, ale szukałem Tribana, Van Rysel (taki Triban premium chyba), Specialized, Romet i parę innych. Generalnie jak znalazłem jakiś rower, to sprawdzałem recenzje danego modelu, bo dużo zależy od osprzętu. Niemal identyczne dwie szosy mogą mieć ogromne różnice ze względu na napęd. Ale szukam dalej, bo ciężko znaleźć coś co dałoby się przerobić na gravel.

Sam kupiłem rok temu Riverside 120. Z jednej strony jestem trochę zły że