Wpis z mikrobloga

Cześć mirki. Jak wygląda kwestia rozpoczęcia gwarancji na questa 2? Chodzi mi o to czy zaczyna się ona wraz z aktywacją sprzętu czy od razu po zakupie, oraz czy jeśli nie posiadam dowodu zakupu to np po nr seryjnym jestem w stanie oddać sprzęt na gwarancję i mnie o taki dowód nie poproszą. #oculus #oculusquest2 #vr
  • 4
@Nimd4: Ja oddawałem na gwarancje, ale zamawiałem ze strony oculusa. Piszesz tylko do supportu że masz problem. Będziesz musiał wysłać jakieś numery z pudełka i z head setu, później dostaniesz od nich etykiete w pdf musisz to wydrukować i wysyłasz za darmo do nich.
"Zarejestrowanie Produktu nie jest wymagane do działania tej Gwarancji, jednak niektóre produkty Facebook
Technologies wymagają regularnych połączeń z internetowym kontem Facebook Technologies dla zapewnienia
ich pełnej funkcjonalności."
Z tego zapisu rozumiem że działa od razu po zakupie.
https://securecdn.oculus.com/sr/limited-consumer-warranty-polish?fbclid=IwAR1hxLvt6elxl97FzXE0K7XbvMAIZSiuJe4fTx6FucvXWcLFUdT76qrdyG4

W przypadku oculusa dla biznesu (taka droższa wersja) faktycznie gwarancja obowiązuje od momentu aktywacji
https://business.oculus.com/support/771677140017815/