Wpis z mikrobloga

@Tibor: czy tylko ja wolałem klimat gta3 zamiast vice city? xD
największą wadą gta3 było to, że poza misjami było bardzo mało aktywności pobocznych, więc pewnie dlatego tak mało ludzi ją wspomina, a bardziej za to wspominają vc i sa
  • Odpowiedz
@Vincenzo: no sama mapa była w 3d ale ogólnie gra nie do końca ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie bez powodu jest podział na 2d Universe/3d universe (i finalnie HD)

Tak czy siak wiadomo o co chodziło że gta 3 było w 3d
  • Odpowiedz
@Tibor: Eh, GTA III to była pierwsza gra, która mi Brutalnie wyjaśniła, że mój komp z Riva TNT2 był za słaby i musiałem ubłagać ojca żeby mi kupił nowego kompa :)
  • Odpowiedz
@Piospi: No Riva TNT na Gta III to trochę słabo. Na GeForce 4 hulało całkiem nieźle. W dosyć łatwy sposób można było "wycisnąć" więcej fps'ów poprzez instalację moda, który usuwał fruwające gazety i spaliny samochodów. To się nazywało Gta3 High fps mod o ile pamiętam. To zajmowało kilkaset kilobajtów, więc można było zgrać na dyskietkę od kolegi, który miał internet, albo ściągnąć z prędkością 56kbps jak mamy w domu nie
  • Odpowiedz
@KapitanPolska: u mnie mineło 2 lata zanim mi to poszło na nowym kompie tak jak gta 5, pare lat mineło zanim uzbirałęm na nowego kompa żeby to jakoś chodziło xd tak to grałem w zwolnionym tempie, był przeskok grafiki. tera mi sie zdaje ze czekali na nowy silnik jak unreal engine 5 żeby wypuścić nową część GTA 6 bo w sumie każda to przeskok o generacje dalej. między ps3 a
  • Odpowiedz
@D1_MIRAS: mi dzialalo przyzwoicie na gf 2. Wydaje mi sie ze bylo to jakies 30/30fps+. Tylko bylo to ogrywane na monitorze ktory mial maks rozdzielczosc 1280x720 albo 1024x768. Niedlugo pozniej gralem w GTA VC ktore wyszlo dosyc szybko i tam byly momenty ze zaczynalo scinac w stosunku do gta 3, ale mozliwe ze to bylo spowodowane problemami ze sterownikami/systemem bo gra na samym poczatku dzialala plynnie. Zreszta VC dzialalo na
  • Odpowiedz