Wpis z mikrobloga

@Marcinowy: o ile uznają to dostaniesz albo nowa matryce, albo kwit do sklepu o braku możliwości naprawy. Zwykle lepiej dawać na rękojmię, jak kupowałeś stacjonarnie to idziesz do sklepu, jak przez neta to wysyłasz do sklepu formularz.
Taki telewizor to raczej się pod gabaryt kwalifikuje jak pralka i serwis chyba sam przyjeżdża
@Marcinowy: nie, rękojmia działa tak że to sklep od którego kupiłeś tv ma go sobie wysyłać do producenta i zajmować się naprawą, ew. zwrotem kasy czy wymianą jak wyślesz na gwarancję to będziesz się bujał z philipsem na infoliniach. Rekojmia jest dużo lepsza bo możesz iść z ryjem do sklepu a facet ci nie powie że "oni tylko sprzedają" i masz sobie to załatwić z producentem. Tylko im powiedz że oddajesz
@Marcinowy: Rękojmia. Zgłaszasz że usterkę stwierdziłeś dziś. Zgłaszasz do sklepu - oni wyślą serwis - no chyba że będą chcieli Ci zrobić na złość to wtedy każą przywieźć.
Serwis po oględzinach zaleci wymianę matrycy i to Ci zrobią na miejscu.
Rękojmia daje Ci tyle, że jak w okresie jej trwania znów coś padnie to masz prawo odzyskać kasę i nie ma wymówki że mogą naprawić.

Z mojego doświadczenia powiem tylko tyle
@YogiYogi: Trójmiasto a dokładniej Gdansk wiec zobaczymy jaki będzie czas.
@wypokowy_expert: Zapisane, dobrze wiedzieć
@fabek: Eh człowiek uczy się na własnych błędach...te ledy skusiły bo nie powiem fajnie się ogląda w nocy przy nich...cos kosztem czegoś ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Tak z doświadczenia długo się czeka na naprawę? Ciekawe czy będę musiał płacic za transport...bo do auta to nie wejdzie.
Jeszcze raz dzięki Mirki bo
@Marcinowy: Tak przy okazji - zestawy LEDów do ambilight można już spokojnie kupić z przejściówką w sensownej cenie. Mocujesz na TV lub monitorze jaki Ci pasuje. Tutaj przykład jaki ja oglądałem kiedyś: