Wpis z mikrobloga

@object: no tak średnio bym powiedział. Łatwo jest trafić na gówno tutoriale, chłop się jeszcze zniechęci

@Meciek: próbowałem z różnymi językami. Python a to nawet dwa razy, bo za pierwszym razem robiłem darmowy gówno kurs na codecademy kilka lat temu. Swoją drogą jak nie znasz jeszcze żadnych języków to polecam zacząć od pythona. Tutaj znajdziesz świetny kurs.
https://www.udemy.com/course/python-od-podstaw-dla-poczatkujacych/
Z tego co wiem to dla nowych kont jest jeszcze promocja i
@Meciek: Ode mnie taki tip że jeśli ogarniasz ang w stopniu komunikatywnym to leć w angielskie kursy bo jest ich więcej i są na wyższym poziomie. (Jest tez więcej darmowych po ang)

Sam miałem kilka podejść do polskich, nawet wysoko ocenianych robiłem i była kappa a dopiero jak przeskoczyłem na ang to wszystko zaczęło mieć sens i było dobrze wytłumaczone.
(Brałem najwyżej oceniane na udemy np. i angielskie wchodziły duzo lepiej
@Meciek: jeżeli chodzi o C++ ciężko będzie znaleźć lepszy kurs od tego - Beginner C++ Game Programming DirectX. Zaczyna się on dosłownie od początku i powoli prowadzi przez kolejne zagadnienia związane z tym językiem. W dodatku nie polega on na męczeniu się z konsolą tylko wykorzystuje DirectX dzięki czemu rezultaty są dużo bardziej satysfakcjonujące. Ponadto po praktycznie każdym odcinku dostajesz zadanie do wykonania, czym zmusza cię do samodzielnego wykorzystania języka
No i jeszcze tak w całym gamedevie, ale to taki "drobny fragment rynku" warty zaledwie 300 miliardow dolarow.


@Flypho: Gamedev to pikuś. Praktycznie każdy system baz danych oraz każdy system operacyjny jest napisany w C lub C++. To rynek wielokrotnie większy niż gamedev.

Ale nie o to mi chodziło pisząc żeby nie brać C++ na początek.

C++ jest po prostu językiem o koszmarnie dużej ilości długu technologicznego - to bardzo stary