Wpis z mikrobloga

Ojciec kupił kamienny parapet, który musiał mieć wadę fabryczną (mikropęknięcie np.) i pękł mu w trakcie montażu prawdopodobnie przez... piankę xD LeroyMerlin dzień po zgłoszeniu reklamacji ją uwalił, bo stwierdzili, iż zakupiony produkt był pełnowartościowy, a z opisu wynika iż pęknięcie nastąpiło po montażu i za takie uszkodzenia sklep nie odpowiada.
Ciekawe, że cztery inne parapety były montowane tak samo i nic się z nimi nie stało. Da radę to jakoś popchnąć dalej czy już lipa?
#budujzwykopem #reklamacja #prawo #pytanie #pytaniedoeksperta #budownictwo
  • 4
@Derasot: Kamień naturalny z natury pęka, ma naturalne niedoskonałości, blaty kuchenne z kamienia potrafią pęknąć w losowym momencie miesiące po montażu, tak jak hartowane szkło. Wg mnie producent odpowiada za to, aby dostarczony produkt był pełnowartościowy i, jeśli nie jest w stanie w procesie produkcji wykluczyć wszystkich wad, musi liczyć się z pewną ilością produktów, które będzie musiał wymienić. Również doradzę rzecznika praw konsumenta.