Wpis z mikrobloga

Oficjalny sklep #samsung to jakiś nieśmieszny żart. Mojej Cioci zepsuł się telefon, ma złamaną rękę, a i trochę lat na karku, to poprosiła mnie o zakup telefonu, tak za ok tysiaka. Opłaca rachunki przez telefon (potwierdzenie sms), a jest też schorowana tak więc telefon na duch potrzebny. Ciocia lubi samsungi, a że promocja była na oficjalnej stronie to myślę że gdzie lepiej jak nie u nich kupić. Wychodzi na to że wszędzie lepiej niż u nich.

TLDR:


1. [10.03] zakup telefonu, z mojego konta Samsung ale w fakturze dane Cioci tak by przyszedł do niej.
2. [13.03] paczka przychodzi, udaję się do Cioci żeby go skonfigurować.
3. Coś tu nie gra, patrzę na telefon, patrzę na pudełko. Samsung S22 Ultra 512GB. Ciocia smutna bo bardzo jej się spodobał.
4. Myślę zwrócę i kupię drugi raz ale na stronie telefon zamówiony dla Cioci już wyprzedany.
5. Odpalam chat samsunga. Rozmawiam z botem który po długiej walce wyświetla: "za chwilę nastąpi połączenie z konsultantem".
6. Po dwudziestu minutach wpatrywania się w ten napis klikam żeby sprawdzić jaki mają numer infolinii, chat się zamyka bez możliwości powrotu.
7. Po paru minutach dostaję zapis rozmowy na maila, a w niej odpowiedź żebym napisał reklamację…
8. Zirytowany dzwonię na infolinię - brak możliwości połączenia z racji blokady usług premium.
9. Myślę ja mam dopłacać bo się pomylili? Piszę maila, opisuję sytuację, piszę że telefon jest dla Cioci ale proszę o kontakt ze mną, dostaję zwrotkę że odpowiedź w 24h. (dla przypomnienia jest 13.04)
10. [14.04] brak odpowiedzi, ja w międzyczasie załatwiłem Cioci inny telefon. Piszę do samsunga że bym chciał tylko wyjaśnić sprawę telefonu (nie wiem czy zwykły zwrot jest możliwy bo przecież nic się im nie będzie zgadzać, imei itd.).
11. [19.04] Dostaję odpowiedź na maila z 13.04 (Odpowiedź w 24h taa…). Skontaktują się a tak w ogóle to w pudełku są dane inne osoby ale “Oceniliśmy, że w tej sprawie poziom ryzyka jest niski. Zatem zgodnie z zasadami wynikającymi z RODO, nie zgłosiliśmy naruszenia do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych”.
12. Odpisuję pytając czy dane osobowe z mojego zamówienia trafiły do innej osoby i przypominam żeby kontaktowali się ze mną. Do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi.
13. Samsung dzwoni ale nie do mnie, Ciocia ich informuje że to ja zajmuję się sprawą.
14. [19.04] Odpisuję pod tym samym zgłoszeniem mailowym, opisując dokładnie całą sytuację i proszę o kontakt.
15. [23.04] Dzwonią do Cioci…
16. Daję za wygraną, odblokowuję połączenia premium dzwonię na infolinię i mimo tego że nie ma kolejki, to czekam 10 min na konsultanta.
17. Konsultantka mówi, że chcieli dobrze i że to ja się nie kontaktowałem. Dostaję pytanie czy zgodzę się na zwrot, w innym wypadku to ściągną inaczej należności. Ale będą na tyle mili że zamówią kuriera żeby nie ponosił kosztów zwrotu. Podaję dane, adres i czekam na kuriera.
18. [27.04] - Kuriera nie ma. Myślę niemożliwe że zapomnieli... zapomnieli. Dzwonię na infolinię, czekam mimo że kolejki nie ma. Podaję numer zamówienia, opowiadam co i jak i pytam czy kurier wysłany. Nie dostaję odpowiedzi, jedynie pytanie co dokładnie mi powiedziano w sprawie kuriera i że musi przesłać zapytanie do osób odpowiedzialnych ale jeszcze raz prosi o adres wysyłki i dane. Skontaktują się w tej sprawie, potwierdzam numer telefonu, w systemie nie widzą mojego chociaż ja go widzę na stronie samsunga. Proszę o zmianę - nie można. Pytam jak mogę to zmienić - nie można. “Dopisałam adnotację, na pewno zadzwonią do Pana”.
19. Czekam aż zadzwonią ale do kogo to nie wiem.

#zalesie #oswiadczeniezdupy
  • Odpowiedz