Wpis z mikrobloga

Nie spodziewałem się, że #orange ma taki poziom pomocy technicznej. W nocy straciłem połączenie z #internet #swiatlowod, włączenie i wyłączenie nic nie dało, restart funboxa też nie, więc zadzwoniłem na infolinię. Pani z obsługi sprawdziła stan usługi w miejscu zamieszkania, okolice #lublin i powiedziała że występują pewne problemy ze światłowodem w okolicy, ale upewniła się, że ponownie uruchomiłem modem czy poprawnie wpisałem login i hasło, które dla pewności dostałem smsem.

Po ustaleniu, że problem nie jest z mojej winy zgłosiła usterkę do ekipy technicznej, która miała się tym fizycznie zająć, a ja po rozmowie dostałem wszystkie informacje na sms oraz link do śledzenia statusu zgłoszonej usterki. Może to niewiele, ale poczułem się jak w cywilizowanym świecie :)

A i jeszcze dostałem 20 GB internetu na telefon w ramach rekompensaty.
  • 5
@Sick_Bitch: tak samo było, jak nikt się nie mógł do mnie dodzwonić. Zgłoszenia, smsy, nawet technik jakiś dzwonił i w efekcie... NIE ZROBILI NIC. Sam wpadłem na to, że może po prostu coś się na karcie SIM #!$%@?ło i poszedłem do salonu wymienić. Tydzień później dostałem SMS, że zgłoszenie zostało PRZEZ NICH rozwiązane. Żeby się nie okazało, że Ty musisz sobie sam położyć z kilometr nowego światłowodu...