Aktywne Wpisy
DlaczegoWyjadaszMiFrytki +1144
Ukradziono mi rower o wartości około 3000 zł. Zgłosiłem sprawę na policję. Mam nagrania, na których widać złodzieja. Poniżej zamieszczam foto. Kradzież miała miejsce we Wrocławiu w okolicach aquaparku/Wroclavi. Rower przypiąłem do stojaka rowerowego pod klatką schodową na zabezpieczeniu typu sprężynka (niestety używałem jej tylko do krótkotrwałego przypięcia roweru, żeby nie wozić się z ciężkimi łańcuchami...). Kradzież nastąpiła w niecałą godzinę od przypięcia roweru. Zakładając, że przechodził tamtędy bez sprzętu zaraz po
blackghost +8
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Jedyne sytuacje, w jakich coś takiego mogłoby się pojawić:
1. Planowany atak nuklearny, co do którego spodziewają się, że nato nic im nie zrobi (bo gdyby nato miało odpowiedzieć poważnie, dlaczego czekaliby wynikające z artykułu kilka dni? A jak już czekają kilka dni, to czemu atak akurat na wielkanoc, żeby wyjść na równych zbrodniarzy), ale z jakiegoś powodu potrzebują budować w ten sposób wśród swojego ludu stan zagrożenia i oblężonej twierdzy. Nie jest to zupełnie niemożliwe. Ale jest to wysoce nieprawdopodobne, tym bardziej jeśli weźmiemy pod uwagę, że Pentagon dzisiaj informował, że nie widzi nic co sugerowałoby atak jądrowy w najbliższych dniach.