Wpis z mikrobloga

Jaki polecacie zasilacz 5 V do małych projektów z #esp8266 #esp32 ? Potrzebuję zasilacz sieciowy ~1 A z przewodem 2 m, bo przy podłączeniu najtańszego zasilacza ze switcha DLinka jest problem z zasięgiem WiFi (prawdopodobnie kabel działa jak antena). Nie znam się na tym szczególnie, ale jakiś sensowny zasilacz powinien sprawiać mniej problemów?
Dużo osób poleca do zasilania Raspberry ładowarki Extreme, nadadzą się w tym przypadku?

#elektronika
Treki - Jaki polecacie zasilacz 5 V do małych projektów z #esp8266 #esp32 ? Potrzebuj...

źródło: comment_1649519060lwPS9b6EdKULGROg4LggaD.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
@MatMKA: Dzięki Mireczku! Jeszcze pytanie co do tych kabli USB, bo muszę je przerobić na złącze DC 2,1/5,5. One mają jakieś ekranowanie, które będę musiał wtedy podłączyć, czy tylko dwie żyły z zasilania?
  • Odpowiedz
  • 2
@Treki nie słuchaj @MatMKA tam 60w jest ale przy 12 -20 voltach a ładowarki nie dadzą takiego napięcia bez komunikacji fast charge. Kup 2A 5v zasilacz do routera i tyle. Pełno tego na allegro. Jeśli chodzi o zasilanie to uj w ekranowanie wazne żeby żyły byle grube + jakąś filtracja przy ESP. Kable i zasilacze od routerów są generalnie spoko
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@czechu: routery mają zasilanie 12 V, ale mam zasilacz ze switcha D-Linka 5 V 1 A i właśnie z nim mam problemy. Liczyłem, że ten Extreme może jest lepiej zbudowany, bo ponoć Raspberry (do którego jest polecany) też jest czułe na kiepskie zasilanie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@czechu: No i zaletą tych kabli jest tylko to, że są trochę grubsze od tych tańszych, bo max pobór i to tylko chwilowy u mnie to ~4W.
  • Odpowiedz
  • 1
@Treki kable usb są cieńsze niż te DC od routerów, tam wysoka moc wynika z napięcia. Jeśli nie przysiada to zakłócenia można wyeliminować kondensatorem 100uF ( tantal lub elektrolit) + 100nF ceramika, powinno być ok. A I jest sporo routerów na 5v
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)