Wpis z mikrobloga

Co do skakania nad atakami ( bo akurat tak jakos filmik mi sie odpalil :P)

na kanale Zullie the Witch byla analiza tego, gra nie ma jakiejs listy atakow do unikniecia itp i dodanie symbolu jak w sekiro bylo by bardzo trudne, walka opiera sie na hitboxach i podskok jakby deaktywuje ciosy w dolna polowe ciala dodatkowo.

A reszta zalezy od roznicy wysokosci, wysokosci ataku, wymierzonego skoku itp
@3mortis: Skopiowałem link z youtube, nie wiedziałem że youtube w linku trzyma to do kiedy oglądam. Polecam obejrzeć całość.
Widziałem tą analizę, problem jest taki że spodziewałem się czegoś jak w Sekiro bez symbolu. Bossowie mogliby mieć ataki gdzie ich broń byłaby niżej i mógłbyś nad tym przeskoczyć i w tym momencie zaatakować. Problem z tym jest taki że ataki gdzie możesz to zrobić nie są dobrze zdefiniowane, większość takich ataków
Bossowie mogliby mieć ataki gdzie ich broń byłaby niżej i mógłbyś nad tym przeskoczyć i w tym momencie zaatakować. Problem z tym jest taki że ataki gdzie możesz to zrobić nie są dobrze zdefiniowane, większość takich ataków możesz przeskoczyć tylko wtedy kiedy zaczynasz skok w odpowiednim kącie w stosunku


@wideokojimbo: Moim zdaniem sekiro to calkowicie inna gra, inne zalozenia walki. Brak lvli, bardziej jak papier/kamien/nozyce gdzie uczysz sie ze widzac symbol
@3mortis: Oczywiście że Sekiro to inna gra. Tylko po Sekiro miałem nadzieję na większe zmiany w typowym soulsowym systemie walki. Bloodborne też było inną grą a DS3 zyskało dużo przez to jaką grą było Bloodborne. Ogólna szybkość systemu walki była większa, dodatkowe ataki w postaci weapon artów (to może być trochę naciągane ale myślę że po broniach z bloodborne z dwoma formami i atakiem gdzie zmieniałeś tą formę From Software chciało